کد خبر: ۵۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۰۶

موافقت مشروط فرمانده ناجا با شبکه‌های اجتماعی

 فرمانده نیروی انتظامی گفت: به شرط رعایت و ملاحظات امنیتی و اخلاقی با هیچ شبکه اجتماعی مخالف نیستیم.

به گزارش  «تیک»، سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر خلاف تهدیدهای فضای مجازی و تهاجم به اموال و آبروی مردم توسط دشمنان، امروز کنترل خوبی در این فضای داریم، وی افزود: امنیت در این فضا برقرار بوده و با هیچ شبکه اجتماعی مخالفت نمی کنیم البته به شرطی که ملاحظات امنیتی و اخلاقی در این شبکه ها رعایت شود، بنابراین موافقت و مخالفت ما در این عرصه مشروط است.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز دست نیاز به جمهوری اسلامی دراز کرده اند تا در مبارزه با نیروهای تروریست به آنان کمک کند.

احمدی مقدم با بیان اینکه ایران کشوری تکیه گاه برای همسایگان محسوب می شود که امنیت این کشور زبانزد تمام جهانیان است، ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب سعی کردند به انقلاب ما از طریق مشروبات الکلی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و سایر مصادیق خدشه وارد کنند در حالیکه مجموعه انتظامی با هوشیاری توانست این تهدیدها را به فرصت و عنصری سازنده تبدیل کند.

وی گفت: متاسفانه این شبکه ها قربانیانی به همراه دارد که خود قربانیان داوطلبانه به سمت قربانگاه حرکت می کنند و زمانی که کاراز کار گذشت اظهار بی اطلاعی می کنند که ما نادانسته اقدام به این کار کردیم.

احمدی مقدم با بیان اینکه مسئول ستاد مبارزه با گسترش دخانیات وزارت بهداشت است، گفت: ما عضو و مجری هستیم و هر اقدامی که انجام دهیم تصمیمات ستاد بوده و ما تابع جمع هستیم.

دولت با فساد اداری قاطعانه مبارزه کند

احمدی مقدم در صبحگاه انتظامی استان همدان نیز اظهار کرد: دولت باید با قاطعیت با فساد اداری مبارزه کند چرا که این مبارزه موجب اقتدار نظام می شود.

وی افزود: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب تلاش داشتند که به امنیت ما خدشه وارد کنند، در حالیکه هیچگاه به نتیجه نرسیدند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: دشمنان امروز عاجز هستند در حالیکه از نتیجه تلاش های خود نتیجه عکس می گیرند اما در عین عجز و ناتوانی از گزافه گویی دست بر نمی دارند. دشمنان سعی دارند فساد اداری را در داخل کشور افزایش دهند و یا بیشتر جلوه دهند در حالیکه مردم همگی از این موضوع آگاه هستند.

فرمانده ناجا بااشاره به وجود بهشت و جهنم در شرق و غرب کشور ادامه داد: در غرب کشور جهنم و بهشت وجود دارد به گونه ای که یک متر عقب‌تر ناامنی و جنگ و یک متر جلوتر که داخل کشور محسوب می شود، امنیت و آرامش حاکم است.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش در داخل کشور ما بی نظیر است اما مجموعه انتظامی در تلاش است تا این امنیت و آرامش را ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه جرائم مختلف در کشور وجود دارد، گفت: از نظر ارتکاب جرائم جنایی در دنیا پایین ترین نرخ ها را داریم و این رقم نیز در حال نزول است.

وی به وضعیت استان همدان اشاره کرد و گفت: استان همدان دارای دو میلیون نفر جمعیت است موقعیتی چند راهی در غرب کشور و ترانزیت دارد همچنین از نظر گردشگری جایگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه در استان همدان به ازای هر 90 تا 100 هزار نفر جمعیت یک سرقت خرد انجام می شود، اضافه کرد: در استان همدان روزانه 22 سرقت خرد به وقوع می پیوندد که در سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد کاهش پنج درصدی سرقتها در همدان هستیم. همچنین شمار تماس هایی که به پلیس 110 در استان همدان گزارش شده در سالجاری 29 درصد در حوزه سرقت‌ها کاهش یافته است.

*ایسنا