کد خبر: ۵۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۵

تفتيان:از روزي که به اينچئون آمدم، سرما خوردم

ملي‌پوش دوي 200 متر ايران گفت: از روزي که به اينچئون آمدم، سرما خورده هستم و متاسفانه در حساس‌ترين مسابقه به مشکل خوردم.

 به گزارش «تيک»، حسن تفتیان پس از کسب مقام هشتم در دوی 200 متر اظهار داشت: از روزى که به اینچئون آمدم سرما خوردم و دو شب است که از شدت تب نخوابیده ام. رکوردهاى ما رکوردهایى است که مى توانیم مدال بگیریم اما متاسفانه نتوانستیم رکورد خودمان را بدویم و به مدال برسیم.

 وی ادامه داد: خدا می‌داند که من هیچ چیزى کم نگذاشتم. در یک سال گذشته فقط دو هفته کنار خانواده ام بودم و هر روز تمرینات فشرده داشتم، اما نمى دانم چرا در همین مسابقه که خیلى حساس بود، دچار مشکل شدم، هم سرما خوردم و هم براى اعزامم نتوانستم مستقیم از ترکیه راهى اینچئون شوم و مجبور شدم به ایران بیایم و همین موضوع برنامه هاى قبل از مسابقه من را ۱۰ روز به هم ریخت.

ملی پوش دوی 200 متر ایران عنوان کرد: به هرحال هرچه قدر هم خوب تمرین کرده باشیم اما هفته قبل از مسابقات واقعا تمرینات، مهم و حساس است. یکسرى مشکلات دست به دست هم داد که نتوانم نتیجه بهترى بگیرم و امیدوارم در مسابقات بعدى رکورد و نتیجه بهترى کسب کنم.

تفتیان با اعلام اینکه از نظر من راهیابى به فینال اصلا بزرگ نیست، گفت: چون من اهداف خیلى بزرگترى دارم و می‌توانم رکوردهای بالاتری را بزنم. جالب است که نفر اول اصلا آسیایى نبوده و آفریقایى تبار است و در آمریکا تمرین مى‌کند.

*فارس