کد خبر: ۵۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۸

دونده 200 متر ایران: رکوردم را نزدم و متاسفم


دونده‌ دوی 200 متر تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: نتوانستم رکورد خودم را در فینال 200 متر تکرار کنم و بابت نتیجه به دست آمده متاسفم.

 به گزارش «تيک»، محمدحسین ابارقی بعد از ششمی در فینال ماده 200 متر رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های آسیایی گفت: برای اولین بار بود که در چنین مسابقه بزرگی شرکت کردم و با 19 سال سن هنوز در رده جوانان هستم و همین که رکورد جوانان و بزرگسالان را در اختیار دارم، برای شروع کارم خوب است.

او ادامه داد: اینجا هم با توجه به رکوردم می‌توانستم مدال بگیرم و حتی اگر رکورد دور مقدماتی را تکرار می‌کردم می‌توانستم دست پر به ایران برگردم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم. ماه پیش رکورد من در دوی 200 متر 20 ثانیه و 63 ثانیه بود و توانستم رکورد جوانان آسیا را جابه‌جا کنم اما در این رقابت‌ها این رکورد را نزدم و بابت این اتفاق متاسفم.

ابارقی درباره سطح مسابقه‌های دوی بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: این مسابقه‌ها تجربه خیلی خوبی برای من بود و اگر در چنین مسابقه‌های مربی‌ام کنارم حضور داشته باشد در درازمدت تاثیر خوبی روی روند پیشرفت من خواهد داشت.

دونده‌ی 200 متر ایران در بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم که در مسابقه‌های بعدی بتوانم جبران بازی‌های آسیایی را بکنم و نتیجه بهتری بگیرم و همچنین برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

*ایسنا