کد خبر: ۵۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۱

قاضی‌پور: لاریجانی سخنگوی دولت است یا مجلس!

قاضی پور با اشاره به اینکه لاریجانی از آغاز جلسه برای افزایش سرعت بررسی مصوبات اجازه صحبت به نمایندگان نمی‌داد گفت: آقای لاریجانی موضع خود را مشخص کند تا ما بدانیم که وی سخنگوی دولت است و یا رئیس مجلس. چرا که به نمایندگان اجازه صحبت نمی‌دهد اما نماینده دولت صحبت می‌کند و مطالب کذب و خلافی را می‌گوید.

 به گزارش «تيک»، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بندی از اصلاح قانون مالیاتی های مستقیم که معافیت مالیاتی شهرک‌های صنعتی را حذف می‌کرد در اعتراض به شیوه مدیریتی ریاست مجلس اظهار داشت: ما مدام در کمیسیون صنایع و معادن می‌نشینیم و مصوباتی در جهت حمایت از شهرک‌های صنعتی و تولیدکنندگان داریم و راه‌های کمک به آن را بررسی می‌کنیم اما با تصویب این بند تمام این مصوبات بی‌اثر می‌شود و کارخانه‌ها تعطیل و کارگران آنها بیکار خواهند شد.
 
وی با اشاره به اینکه لاریجانی از آغاز جلسه برای افزایش سرعت بررسی مصوبات اجازه صحبت به نمایندگان نمی‌داد گفت: آقای لاریجانی موضع خود را مشخص کند تا ما بدانیم که وی سخنگوی دولت است و یا رئیس مجلس. چرا که به نمایندگان اجازه صحبت نمی‌دهد اما نماینده دولت صحبت می‌کند و مطالب کذب و خلافی را می‌گوید.

*تسنیم