کد خبر: ۵۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۴

پیروزی ساده والیبالیست ها در ست اول مسابقه با چین

تیم ملی والیبال ایران در بازی نیمه نهایی مسابقات آسیایی به مصاف چین رفت.

 به گزارش «تيک»، تیم ملی والیبال ایران در بازی نیمه نهایی به مصاف چین رفت. تیم ششم دنیا که بعد از مسیری طولانی به رقابت های آسیایی آمده بود ، با دادن تنها یک ست به نیمه نهایی رسید و در این مرحله با چینی ها مصاف داد.

ست اول:

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سعید معروف،عادل غلامی،شهرام محمودی، فرهاد قائمی،میلاد عبادیپور، سید محمد موسوی و فرهاد ظریف بازی را شروع می کند. چینی ها از همان اول ایتکار عمل را به دست گرفتند اما بازیکنان کواچ خیلی به آنها مجال ندادند و زود به بازی برگشتند. دو تیم در امتیاز 7-7 برابر شدند که ایران با گرفتن امتیاز 8-7 تایم اوت اول را گرفت.بعداز آن ایرانی ها خودشان را جلو کشیدند و 15-10 جلو افتادند .چینی ها با اشتباه ایران امتیاز 11 را گرفتند اما در نهایت با دفاع سعید معروف امتیاز 16-11 ثبت شد و تایم دوم فنی را گرفت. چینی ها بلافاصله بعداز تایم اوت امتیاز 12 را گرفت اما ایرانی ها امتیاز را به 21 رساندند تا اختلاف را به 21-13 رساند که مربی چین چاره ای جز گرفتن تایم نداشت. عادل غلامی روی پاس کوتاه سعید معروف ایران را 22 تایی کرد.

چینی ها دو امتیاز روی امتیازات خود گذاشتند تا به 15 برسند و در مقابل ایران هم 24 تایی شد. با اوت شدن سرویس چینی ها امتیاز 25 هم برای ایران ثبت شد تا ست اول 25-15 تمام شود.

ست دوم:

ست دوم با امتیاز چینی ها شروع شد. اما عادل غلامی با دفاع تک نفره بازیکن چین نتیجه را 1-1 کرد.چینی ها  خیلی مثل ست اول خودشان را به امتیاز 3-1 رساندند . ایران امتیاز2 را گرفت اما در مقابل چینی ها با لطف داور 4 تایی شدند که شهرام محمودی و فرهاد قائمی با دو اسپک جانانه امتیاز را 4-4 کردند اما مهاجم چینی ها امتیاز 5 را هم گفت که سعید معروف با جای خالی امتیاز را برابر 5-5 کرد. بعد هم کار ترکیبی ایران را 6-5 جلو انداخت. بعد هم ایران بود که با امتیاز 8-5 ایران تایم اوت اول را گرفت.

*خبرانلاین