کد خبر: ۵۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۵

آیا قلعه‌نویی واقعا برنامه ۹۰ را ندید؟

سرمربی استقلال در حالی دوباره به مجری برنامه ۹۰حمله کرده که فردوسی پور در برنامه این هفته اش به جانبداری از استقلال و تیموریان متهم شد!

 به گزارش «تيک»، واکنش امیر قلعه‌نویی نسبت به عادل فردوسی‌پور در نشست خبری قبل از بازی استقلال و ملوان کمی عجیب و غیرمنتظره بود. البته کسی نیست که از اختلافات میان این دو نفر بی‌خبر باشد اما اعتراض و طعنه دوباره سرمربی استقلال به مجری برنامه ۹۰، این بار کمی دور از ذهن بود.

قلعه‌‌نویی در نشست خبری گفت: « حرکت آندو بزرگنمایی شد چون خط و ربط آن برنامه مشخص است. به نظر من به کارشناسان آن برنامه می‌ گویند که چه بگویند. این برنامه واقعیت ها را نشان نمی‌ دهد و در نظرسنجی ها هم هر کاری دلشان می‌ خواهد می‌ کنند. امیدوارم کارشناسانی که به این برنامه می‌ آیند به رشته خودشان وفادار باشند و دنبال این نباشند که این آقا چه می‌ گوید. کارشناسی برنامه را با مقایسه کنید با کارشناسی داوری ایران و آرژانتین.»

سرمربی استقلال در حالی این اتهامات را به فردوسی‌پور وارد کرده که مجری ۹۰ در برنامه این هفته‌‌اش به جانبداری ازاستقلال و آندرانیک تیموریان هم محکوم شده بود. در واقع وقتی مسعود مرادی مصرانه اعتقاد به اخراج آندو داشت، این فردوسی‌پور بود که سعی داشت با غیرعمدی خواندن حرکت تیموریان، نظر مرادی را تعدیل کند! عادل حتی موفق شد با نشان دادن چندباره صحنه خطای صادقی، مرادی را متقاعد کند که این حرکت اخراج نداشت. اما مشخص نیست چرا امیر قلعه‌نویی باز هم به فردوسی‌پور حمله کرده و او را متهم به خط وربط دادن در برنامه‌اش کرده است؟ شاید او واقعا این بار برنامه ۹۰ را ندیده است!

*طرفداری