کد خبر: ۵۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۰

بازداشت چوپان دروغگو

چوپان دروغگوي لرستان که به بهانه فروش گنج به طعمه هايش پيامک مي زد، دستگير شد.

 به گزارش «تيک»، سردار «محمد قنبري» رئيس پليس لرستان در تشريح اين خبر گفت: با وجود هشدار هاي مکرر پليس به شهروندان، باز هم برخي افراد طعمه کلاهبرداري با پيامک هاي دروغين کلاهبرداران مي شوند.

 رئيس پليس لرستان افزود: در پي مراجعه شخصي در اراک به پليس آگاهي ازنا و اعلام اينکه مردي با وي تماس گرفته و خود را چوپان معرفي کرده و قصد فروش سکه و اشياي عتيقه به وي را دارد، بلافاصله ماموران پليس با دستور قضايي و با راهنمايي مالباخته به محل قرار معامله اعزام شدند.

اين مقام ارشد پليسي، تصريح کرد: ماموران با شناسايي کلاهبردار در روستايي در اطراف شهر ازنا او را که با ديدن ماموران اقدام به فرار کرد در عملياتي ضربتي دستگير کردند.

اين مقام پليسي درخصوص نحوه کلاهبرداري تصريح کرد: کلاهبرداران تحت عنوان فروشنده سکه هاي تقلبي پس از ارسال پيامک به تلفن همراه شاکي مبني براينکه «من چوپان هستم و در کوهستان سکه پيداکرده و استخاره کردم مشخصات و تلفن همراه شما رويت شده» با اين ترفند از سوژه خود کلاهبرداري مي کنند.

 قنبري با اشاره به اينکه متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود اعتراف کرده است، اظهار داشت: از اين کلاهبردار ۱۹۰۰ سکه تقلبي کشف شد.

*روزنامه ایران