کد خبر: ۵۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۱

جنون مرد جوان در قتل همسر باردار

متخصصان پزشكي قانوني عنوان كردند
متخصصان پزشکي قانوني بر ديوانه بودن اين قاتل مهر تاييد زدند و مرد همسرکش در تيمارستان بستري شد.

  به گزارش «تيک»، ساعت 30 دقيقه بامداد 25 تيرماه سال جاري ماجراي درگيري زن و مردي در خيابان جيحون به پليس 110 گزارش شد.

    دقايقي بعد تيمي از کلانتري 108نواب براي بررسي ماجرا وارد عمل شدند و هنگام مراجعه مردي را ديدند که از سوي چند نفر از همسايه ها غافلگير شده و لباس هايش نيز خوني است.
    ماموران ابتدا به داخل خانه قديمي رفتند و با جسد زن جواني روبه رو شدند که غرق در خون بود و شواهد نشان مي داد وي با ضرباتي به سرش کشته شده است.

    بدين ترتيب، بازپرس «سپيدنامه» از شعبه 10 دادسراي امورجنايي تهران در جريان اين قتل قرار گرفت و وي همراه تيم هايي از تشخيص هويت و کارآگاهان جنايي وارد عمل شدند.

    بازپرس «سپيدنامه» در ابتداي تحقيقات در بازجويي از اين مرد دريافت وي از عصر همان روز با همسرش درگيري داشته و سپس ساعتي پيش مقابل ديدگان بچه هايش وي را کتک زده و سرانجام با چوب دستي بزرگي که هنگام فرار نيز همراه داشته ضربات مهلکي به زن 29 ساله اش به نام «فاطمه» زده و با برداشتن پول فرار کرده که توسط همسايگان گرفتار شده است.

    يکي از همسايه ها به بازپرس جنايي گفت: ساعت 5 عصر صداي اين زن و مرد را که به تازگي به محل ما آمده اند، مي شنيدم و از ساعت 7 غروب معلوم بود درگيري شان فيزيکي شده تا اينکه ساعت 10شب «شمس الله» را در حالي که چوب بزرگ خون آلودي در دست داشت ديدم که هراسان از خانه اش بيرون آمد و من که احتمال مي دادم وي دست به کار هولناکي زده باشد تعقيبش کردم و با کمک چند نفر ديگر از همسايه ها وي را گرفتيم.

    پدر قرباني نيز در ادامه تحقيقات گفت: مدتي بود که دامادمان دخترم را اذيت مي کرد و ما از اين اتفاق بسيار ناراحت بوديم و به دنبال راه و چاره مي گشتيم که متاسفانه اين اتفاق افتاد.
    وي افزود: سر شام بوديم که دختر فاطمه به خانه مان آمد و در حالي که نفس نفس مي زد گفت پدرش، مادرش را به باد کتک گرفته است.

    ما هم سريع خودمان را به آنجا رسانديم ولي دير شده بود و شمس الله را با لباس خونين در کوچه ديديم، وقتي به خانه رفتيم دخترم را در حالي که به طرز هولناکي به قتل رسيده بود ديديم که همراه بچه اي که در شکم داشت از دنيا رفته بودند.

    پسر 12ساله قرباني نيز که بشدت از مرگ مادرش شوکه شده بود به پليس گفت: پدرم از عصر با مادرم درگيري داشت و مادرم مدام کوتاه مي آمد تا اينکه سر شام پدرم گفت اينجا خانه شيطان است و با قيچي به سوي مادرم حمله ور شد و چند ضربه زد و دقايقي بعد هم با چوب چند ضربه ديگر به وي زد و با برداشتن پول فرار کرد.

    وي که چشمانش پر از اشک بود و شاهد از دنيا رفتن مادرش بوده است، گفت: وقتي پدرم، مادرم را کتک مي زد از خواهر کوچک ترم خواستم به خانه پدربزرگم برود و از آنان کمک بخواهد ولي حيف که دير شد.

    پسر نوجوان افزود: خيلي ترسيده بودم و التماس هايم جواب نمي داد، پدرم ديوانه شده بود و مي ترسيدم به من نيز آسيب وارد کند. بر اين اساس شمس الله نيز پس از چند روز بستري شدن در تيمارستان تحت بازجويي قرار گرفت و گفت: من همسرم را دوست داشتم و وي نيز هشت ماهه باردار بود، نمي دانم چه شد که فکر کردم بايد وي را به قتل برسانم و به سويش حمله کردم و الان خيلي پشيمانم.

 با ادعاهاي عجيب قاتل، بازپرس از پزشکي قانوني و کارشناسان اعصاب و روان بيمارستان روزبه خواست عامل جنايت را معاينه تخصصي کنند که پس از چند روز، تحقيقات روانپزشکي نشان داد اين مرد دچار مشکلات روحي و رواني است و زمان قتل نيز دچار جنون شده بود.

    بنا بر اين گزارش با توجه به نظريه پزشکي قانوني قاتل در حال حاضر در تيمارستان به سر مي برد تا پس از بهبودي نسبي به تشريح قتل و بازسازي صحنه جنايت بپردازد.

*ایران