کد خبر: ۵۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۳

پايان جيب بري هاي مسافر تك رو در بي .آر.تي

مرد تبهکاري که در اتوبوس هاي بي .آر.تي جيب بري مي کرد از سوي ماموران پليس پايتخت دستگير شد.

  به گزارش «تيک»،  ساعت 11 شب هفتم شهريورماه سال جاري ماموران کلانتري 137 نصر هنگام گشتزني در خيابان به مرد جواني که در حال پرسه زني بود، مشکوک شدند و در بازرسي بدني از اين مرد مرموز تعدادي گوشي تلفن همراه به دست آمد و وي که دستپاچه شده بود ابتدا گفت که گوشي ها متعلق به خودش است و سعي کرد پليس را گمراه کند اما خيلي زود دچار تناقض گويي شد.

 «يحيي» 25 ساله وقتي ديد که دستش براي پليس رو شده چاره اي جز اعتراف نديد و گفت با پرسه زني در اتوبوس هاي شرکت واحد و واگن هاي مترو طعمه هاي خود را شناسايي و در يک فرصت مناسب جيب آن ها را خالي مي کند.

تحقيقات پليس نشان مي داد که اين دزد در مسير غرب به شرق خيابان انقلاب به سمت ميدان امام حسين(ع) از مسافران اتوبوس هاي بي .آر.تي جيب بري مي کند.

 اين تبهکار در بازجويي ها به بيش از 90 جيب بري در واگن هاي مترو خط يک و سامانه خطوط بي .آر.تي خط يک از مسافران اعتراف کرد و گفت: گوشي هاي سرقتي را با قيمتي ارزان و مقابل پاساژ علاءالدين به رهگذران مي فروختم.

 با اعتراف اين جيب بر با دستور بازپرس «بيضي زاده» از شعبه چهارم دادسراي خارک وي در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي قرار گرفت. بنابر اين گزارش بازپرس پرونده از کساني که در خطوط بي .آر.تي هدف جيب بري قرار گرفته اند و چهره اين دزد برايشان آشنا است خواست تا به پايگاه سوم پليس آگاهي مراجعه کنند.

*ایران