کد خبر: ۵۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۱

فرکی: امیدوارم بازی با پرسپولیس بدون حاشیه تمام شود/ این بازی ملاک خوب یا بد بودن من نیست

 حسین فرکی می‌گوید بازی‌های سپاهان - پرسپولیس اکثرا منجر به پیروزی تیم اصفهانی شده است.

 به گزارش «تيک»، حسین فركی سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: «این مسابقه همیشه حساس است و اكثرا منجر به پیروزی سپاهان شده است. چیزی كه برای من اهمیت دارد پیروزی در این مسابقه است. خوشحال می شوم اگر پرسپولیس را ببریم. ولی زمانی خوشحال تر خواهم بود كه این مسابقه بدون حاشیه‌ به پایان برسد. امیدوارم این بازی در فضایی خوب برگزار شود.»

او ادامه داد: «ما به دنبال شكست دادن پرسپولیس هستیم.امیدوارم در پایان نیم فصل جایگاه خود را تثبیت كنیم.در بازی قبلی مقابل صبا حق ما برد بود ولی افسوس این برد برای ما باقی ماند. اگر صبا را شكست می‌دادیم سه امتیاز آن بازی به ما كمك می‌كرد. خارج از خانه یك برد و یك تساوی به دست آورده‌ایم.»

سرمربی سپاهان گفت: «این بازی نمی‌تواند ملاكی برای خوب یا بد بودن من باشد. من بازیكنان سپاهان را می‌شناسم و بر اساس آن صحبت می‌كنم. من برای نشان دادن عملكردم به زمان نیاز دارم. سپاهان بازیكنان جوان خوبی دارد اما هنوز نتوانسته‌ایم آن‌ها را به طور كامل در اختیار داشته باشیم. بخشی از بازیكنان ما در اختیار تیم ملی جوانان هستند و بخشی دیگر در اختیار تیم ملی بزرگسالان.»

*خبرآنلاین