کد خبر: ۵۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
طرح جدید در مجلس برای برخورد با بانوان فاقد حجاب،

1 میلیون تومان جزای نقدی و 72 ساعت توقیف خودرو/امضای 36 تن از نمایندگان زیر این طرح+اسامی

36 تن از نمایندگان مجلس طراحی را به هئیت رئیسه ارائه کرده اند که در صورت تصویب، بانوان فاقد حجاب به دو تا 10 میلیون ریال جریمه محکوم می شوند.
36 تن از نمایندگان مجلس طراحی را به هئیت رئیسه ارائه کرده اند که در صورت تصویب، بانوان فاقد حجاب به دو تا 10 میلیون ریال جریمه محکوم می شوند.

به گزارش «تیک» Tik.ir، در قسمتی از این طرح که «صیانت از حریم عفاف و حجاب» نام دارد، آمده است: چنانچه راننده یا سرنشینان وسائل نقلیه اقدام به کشف حجاب، روزه خواری، مزاحمت برای نوامیس یا حرکات غیرمتعارف خلاف عفت عمومی نمایند، افسران کادر یا پیمانی موظف به صدور قبض جریمه به مبلغ یک میلیون ریال مطابق قانون مزبور می باشند. در صورت تکرار تخلفات علاوه بر منظور نمودن 10 نمره منفی، وسیله نقلیه به مدت 72 ساعت توقیف می شود.


کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی در صورت ارتکاب تخلفات یاده شده،  به توبیخ کتبی، و در صورت تکراکر به کسر حقوق یا حداکثر یک سال محکوم می شوند.

نیروی انتظامی موظف است با بکارگیری نیروهای زن آموزش دیده در انظار و امکان عمومی به بانوان فاقد حجاب شرعی تذکر بذهد. مامورین موظفند که از بانوان فاقد حجاب برای شرکت در دوره های آموزشی و مشاوره ای ای عفاف و عجاب تعهد لازم را اخذ کنند. چنانچه این افراد از شرکت در دوره ها خودداری کردند یا پس از شرکت مجددا مرتکب خلاف قانون شدند،  توسط مراجع قضایی به جزای نقدی از دو میلیون ریال تا ده میلیون ریال محکوم می شوند.

نصب و تعمیر تجهیزات دریافت از ماهواره ممنوع است و مرتکب در مرتبه اول به جزای نقدی درجه 6 و در صورت تکرار  به حبس یا حداکثر جزای نقدی درجه 6 محکوم می شود.

لازم به ذکر است که 36 تن از نمایندگان زیر این طرح را امضا کرده اند که اسامی آن ها در زیر آمده است:





نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
17
ممنون دیگه همه چی حل شد!!!!!!!!!!!!
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
0
8
جاي خالي آقاي رسايي كاملاً احساس مي‌شود ظاهراً ايشان در جلسه حضور نداشته‌اند و يا اينكه در حال چرت زدن بوده‌اند...
خداييش اين رسالت اصلي نمايندكان مردم است يا رسيدگي به معيشت مردم؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
0
6
پس رسایی وزاکانی کو!!