کد خبر: ۵۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۵

قالیباف: جشنواره عطرسیب در جهت کمک به هیات های مذهبی است

شهردار تهران گفت: جشنواره عطر سیب در جهت کمک به هیاتهای مذهبی است و ما تنها بستر را برای مردم فراهم می کنیم تا از مشکلات آنها در برگزاری هیات های مذهبی در ماه محرم بکاهیم.

 به گزارش «تيک»، محمدباقر قالیباف روز شنبه در آیین افتتاحیه جشنواره عطر سیب در بوستان ولایت خاطر نشان کرد:ما نباید در کار مردم در امور برگزاری هیاتهای مذهبی دخالت کنیم.

وی اظهار کرد: از توفیقاتی که مردم این سرزمین داشته اند این است که در طول تاریخ موحد بودند و این یکی از ویژگی های ملت ماست.

وی ادامه داد: از روزی که اسلام آمده ملت ایران دوستدار قرآن و اهل بیت (ع) هستند و هر ایرانی در هر کجای دنیا این محبت را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ابراز می دارد و ما نیز در شهرداری تهران خدمت گذار مردم در هرچه بهتر برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

شهردار تهران گفت: جشنواره عطر سیب بیش از یک دهه برای کمک به بزرگترین تشکل های مردمی برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی با قیمت پایین، کیفیت بالا و تقویت محتوای فرهنگی برای توجه به تولیدات مذهبی توزیع می شود.

وی در خصوص برگزاری نشست اخیر اصولگرایان در تهران نیز گفت : هر نشستی که در آن هم گرایی باشد مورد توجه همه جامعه است.

قالیباف در باره حضور نیافتن خودش در این نشست عنوان کرد: من مسوولیت اجرایی دارم و توقع مردم این است که شهرشان را بهتر اداره کنم.

دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با هدف ارتقا سطح بصیرت، فروش اقلام هیات مذهبی از امروز به مدت 10 روز در بوستان ولایت برپا است .

*ایرنا