کد خبر: ۵۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۳

چه کسي اخبار محرمانه را به رسانه‌ها مي‌دهد؟

جدا از کسب نتيجه و در ديدار با نماينده بوشهر از چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي که با برتري قاطع سرخپوشان به پايان رسيد، اين ديدار يک حاشيه بزرگ و غيرقابل هضم براي پرسپوليسي‌ها داشت و آن درز پيدا کردن اخبار مربوط به اردوي سرخپوشان قبل از ديدار روز پنجشنبه بود.

به گزارش «تيک»، جدا از کسب نتيجه و در ديدار با نماينده بوشهر از چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي که با برتري قاطع سرخپوشان به پايان رسيد، اين ديدار يک حاشيه بزرگ و غيرقابل هضم براي پرسپوليسي‌ها داشت و آن درز پيدا کردن اخبار مربوط به اردوي سرخپوشان قبل از ديدار روز پنجشنبه بود.

پرسپوليسي‌ها که شب قبل بازي در هتل لاله مستقر بودند، فرداي آن روز اخبار مربوط به مشاجرات اردو را در نشريات ورزشي مشاهده کردند تا مشخص شود که يکي از اعضاي تيم اخبار داخل تيم را به بيرون منعکس مي‌کند. از اين رو سرخپوشان پس از واکنش نشان دادن به اين موضوع عزم خود را جزم کرده‌اند تا اين جاسوس يا حتي جاسوسان را مشخص و به اذهان عمومي معرفي کنند.

واکنش لايت منتقمي
واکنش‌ها در خصوص انتشار اخبار مربوط به اردوي سرخپوشان که با محوريت درگيري لفظي سياسي با صادقيان و خانزاده بود از سوي سرخپوشان متفاوت بود. در حالي که تصور مي‌شد سرپرست پرسپوليس موضعي سفت و سخت را در قبال اين ماجرا بگيرد، منتقمي ترجيح داد با يک برخورد منطقي حاشيه‌اي جديد را براي تيمش رقم نزد و تا حدي اينگونه اوضاع را عادي جلوه دهد. «نبايد بحث‌هاي درون خانوادگي به راحتي به بيرون درز پيدا کند. هر چند در اين بحث‌ها چيز بدي گفته نمي‌شود. در هر صورت ما سعي مي‌کنيم با پند و نصيحت اين مشکل را برطرف کنيم، البته در مورد تنبيهات انضباطي، کميته انضباطي باشگاه تصميم گيرنده نهايي خواهد بود»

قاطع، مثل درخشان
برخلاف بهروز منتقمي که برخورد ملايمي با ماجراي جاسوس بازي در پرسپوليس داشت، حميد درخشان در اين زمينه قاطعيت بيشتري از خود نشان داد. سرمربي سرخپوشان که به هيچ عنوان نمي‌تواند اين موضوع را هضم کند و از کنارش بگذرد قاطعانه عنوان کرده که به هر شکل و قيمتي که شده جاسوس تيم را پيدا خواهد کرد. اين که حالا در صورت شناسايي اين فرد يا افراد چه برخوردي صورت خواهد گرفت بايد منتظر باشيم و ببينيم. اما آنچه شواهد و قرائن نشان مي‌دهد درخشان به سرنخ‌هايي در اين خصوص رسيده که بي‌شک او را در حل هر چه سريع‌تر اين موضوع ياري خواهد کرد.

کارآگاه بازي
پس از انتشار اخبار مربوط به اردوي سرخپوشان که البته چنين اتفاق مشابهي پس از اردوي کيش نيز رخ داد، بازيکنان پرسپوليس نيز نسبت به اين اتفاق به شدت موضع‌گيري کرده‌اند. نکته جالب اين که آنها به کنايه عنوان کرده بودند که فرد خاطي حداقل اخبار درست را به بيرون از باشگاه انتقال دهد و حتي‌المقدور به شايعات دامن نزند. محسن بنگر، محمد نوري، خانزاده و صادقيان از جمله بازيکناني بودند که به انتقاد از فرد خاطي پرداخته و معتقدند که شناسايي اين فرد يا افراد توسط باشگاه کار سخت و زمان بري نيست. در همين راستا شنيده مي‌شود گزارشات در همين رابطه به دست مسئولان پرسپوليس رسيده و در آن اسامي چند بازيکن برده شده است که البته هنوز مقامات پرسپوليس واکنشي در خصوص اين موضوع نداشته‌‌اند.

* نود