کد خبر: ۵۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۵

حمله حیثیتی به درخشان!

مهم نیست چه کسی سرمربی پرسپولیس باشد ، مهم این است که رضا شاهرودی فقط انتقاد می کند که البته برخی از انتقادهای او بسیار به جا و درست هستند.
 ماجرای قهر محمد عباس زاده از پرسپولیس حاشیه جدیدی است که برای این تیم سرخپوش تهرانی به وجود آمده است.

به گزارش «تيک»، رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس که پیش از این علی دایی را مورد انتقاد قرار می داد حالا حمید درخشان را نقد می کند. وی که قهر بازیکن جوانی همچون عباس زاده را حاصل بی کفایتی درخشان می داند در اینباره گفت: این جور حرکات برمی‌گردد به سرمربی تیم. اگر سرمربی تیم جذبه و اقتدار لازم را داشته باشد این مسائل پیش نمی‌آید.

در اردوی کیش بازیکنان شب‌نشینی و مسائلی پیش آوردند که کادر فنی از کنار آن گذشتند و یا مصاحبه‌ای که دو نفر از بازیکنان انجام دادند و بعد از چند روز دوباره به تمرینات بازگشتند. این از بی‌اراده گی سرمربی است. من در ترکیه و چین بازی کردم در قرارداد بازیکن ذکر می‌شود که اگر حرکت ناشایست و یا بی‌احترامی و یا کارت بی‌مورد از داور بگیرند با جریمه‌ای سنگین روبرو می‌شوند.

بازیکنی که یک سال است به پرسپولیس آمده و این حرکات را بعد از تعویض انجام می‌دهد باید جریمه شود البته مقصر کادر فنی و سرمربی و سرپرست تیم است که بیش از حد به بازیکنان بها می دهند.

* فارس