کد خبر: ۵۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۲

بازیکنان پرسپولیس باشرف اند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان با شرفی دارد که جاسوسی نمی‌کنند.

به گزارش «تيک»، سیدمیثم حسینی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل کارگر بنه‌گز بوشهر اظهار داشت: بازی خوبی بود که با نتیجه خوبی هم تمام شد. فکر می‌کنم توانستیم از این بازی تدارکاتی بهترین استفاده را ببریم.

وی در خصوص مصدومیتی که برایش در این بازی رخ داد، عنوان کرد: زانوی بازیکن حریف به شدت به کمرم برخورد کرد که این مسئله باعث شد برای لحظاتی بدنم بی‌حس شود. البته مشکلی ندارم و برای بازی با سایپا می‌توانم برای پرسپولیس به میدان بروم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهر محمدعباس‌زاده پس از تعویضش در بازی با کارگر بوشهر خاطرنشان کرد: عباس‌زاده قهر نکرد بلکه مشکلی داشت که برای رفع آن به رختکن رفت. عباس‌زاده چنین اخلاقی ندارد و پسر خوبی است. عباس‌زاده بازی خوبی برای پرسپولیس انجام داد و گل هم زد. فکر کنم چون سه‌شنبه بازی حساسی با سایپا داریم درخشان هم به این بازیکن استراحت داد و هم بازیکنان جوان را به میدان فرستاد.

حسینی در واکنش به انتشار اخبار خصوصی اردوی پرسپولیس در رسانه‌ها و اینکه گفته می‌شود برخی‌ها در پرسپولیس این اخبار را در رسانه‌ها منعکس می‌کنند، گفت: نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر می‌شود اما مطمئنم بازیکنان پرسپولیس که با جان و دل تمرین می‌کنند زندگی خود را سر مسائل کوچک به خطر نمی‌اندازند. پرسپولیس بازیکنان باشرفی دارد که این کارها را انجام نمی‌دهد و جاسوسی نمی‌کنند. البته درخشان حتماً این مسئله را پیگیری می‌کند.

 وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر ارتباطش با حمید درخشان چطور است، عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و رابطه خوبی با درخشان دارم. من زمانی که ناراحت بودم حرف‌هایی زدم که الان پشیمان شدم. همه ما می‌خواهیم به سمتی برویم که پرسپولیس به موفقیت برسد و هدفی جز این نداریم.

 *تسنیم