کد خبر: ۵۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۸

«ماجد» دستگیر شد

«ماجد» یکی از عناصر فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب کشور زمانی که قصد ورود یک محموله مواد مخدر به تهران را داشت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش «تيک»، ساعت 2 بامداد شب گذشته ماموران اداره اطلاعات و عملیات یگان پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پی کسب خبر واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی به نام «ماجد» که از عناصر فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب کشور است مراتب در دستور کار این پایگاه قرار گرفت.

پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص گردید که نامبرده قصد حمل محموله به تهران را با یک دستگاه کامیونت «ایسوزو» دارد که اکیپ عملیاتی این پایگاه با انجام اقدامات معمول و کنترل محورهای مواصلاتی ورودی به تهران موفق به توقف خودروی مورد نظر در آدرس اتوبان آزادگان، ابتدای اتوبان بسیج شدند که پس از انتقال خودروی فوق به مقر موفق به کشف ۵۷کیلو و ۹۰۰گرم تریاک و ۲۵کیلو و ۶۰۰گرم حشیش با لفافه شدند.

سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: خودرو به پارکینگ منتقل و متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شد که پس از تحقیقات مقدماتی و انجام بازجویی های ویژه پلیسی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

*باشگاه خبرنگاران