کد خبر: ۵۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۰۱
کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا:

در دوره گذشته، صداوسیما به رسانه احمدی نژاد تبدیل شده بود اما امروز.../صفحه ی نمایش صداوسیما شفاف نیست، برفکی است

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران و از چهره های اصولگرا بر این باور است که صداوسیما نباید ابزار دست جناح های سیاسی کشور شود.
حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران و از چهره های اصولگرا بر این باور است که صداوسیما نباید ابزار دست جناح های سیاسی کشور شود.

این نماینده سابق مجلس در گفتگو با «تیک» Tik.ir بیان داشت: صداوسیما یک رسانه ملی است و منعکس کننده ی نظرات مردم است، پس باید در مسیر منافع ملی حرکت کند و هیچ تمایل گروهی و جناحی را نباید در کار خود اعمال کند.


کنعانی مقدم افزود: معتقدم که صفحه ی نمایش صداوسیما باید شفاف باشد نه برفکی، در واقع یک صفحه ی نمایش واضح و روشن می تواند نمادی از رسالت رسانه ملی باشد.

وی اضافه کرد: تا زمانیکه اظهارنظرها باعث تضعیف دولت نشود، می توان آن را در میزگردها مورد بحث و بررسی قرار داد اما اگر قرار باشد با رسانه ای که متعلق به ملت است ،تیشه به ریشه دولت بزنیم، در واقع از امکانات برای یک جریان خاص استفاده غیر شرعی کرده ایم .

دبیرکل حزب سیر ایران تصریح کرد: صداوسیما در مجموع می خواهد همراه دولت باشد اما بعضی از برنامه ها و کسانی که آن ها را تهیه و تنظیم می کنند، عمدتا نگاه منفی و توام با ایرادگیری نسبت به دولت دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید از صداوسیما توقع داشته باشیم که سخنگوی دولت باشد اما این موضوع نباید باعث شود دولت توسط این سازمان تضعیف شود.

کنعانی مقدم با اشاره به حمایت های صداوسیما از دولت احمدی نژاد گفت: نه با آن شوری شور نه به این بی نمکی ، زمانی صداوسیما به رسانه احمدی نژاد تبدیل شده بود.

وی افزود: صداوسیما نباید در جایگاه منتقد قرار بگیرد، درواقع باید سیاست اطلاع رسانی خود را داشته باشد و نکات مثبت و مفنی را گزارش دهد.