کد خبر: ۵۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۰

آماده‌سازی تجهيزات ورزشی مدارس قلب پایتخت

شهرداری منطقه 6 در راستای طرح استقبال از مهر، تجهيزات ورزشي مدارس را ترمیم و مرمت کرد. 

به گزارش «تيک»،  روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عظیم بابائی شهردار منطقه 6 با تاکید بر اهمیت افزایش سطح ایمنی و سلامت دانش آموزان خاطر نشان کرد: ما به ارتقای سطح ایمنی و سلامت دانش آموزان، محیط زیست داخل و پیرامون مدارس و جلب مشارکت آنها در مباحث شهری توجه ویژه ای داریم. 

 در همین راستا تجهيزات ورزشي مدارس ترميم و مرمت شده و زوائد فيزيکي در معابر منتهي به مدارس نیز به تعداد بیش از 100 مورد حذف شده است. وضعیت ساختمان های در حال ساخت اطراف مدارس ساماندهی و مزاحمت صنوف مجاور مراکز آموزشی نیز رفع شده است. 

 شهردار منطقه 6 از جمع آوري بیش از 125 تن خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس خبر داد و افزود: بیش از 125 تن خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس جمع آوری و حمل شد. انهار روباز خصوصاً مجاور مراکز آموزشي به متراژ  17هزار و 900 مترطول لایروبی شده است. 

تشدید عملیات مبارزه با موش در اطراف و داخل مراکز آموزشی و رنگ آمیزی درهای ورودی و تابلوهای سردر مدارس و المان های داخل مدارس نیز از دیگر طرح هایی است که اجرایی شده است. 

رنگ آميزي دربهاي ورودي، تابلوهاي سر درب مدارس و المانهاي حياط مدارس به متراژ 1369 متر مربع انجام و همه پوسترهاي تبليغاتي غيرمجاز جداره شهري به متراژ  3152 متر مربع پاکسازي و امحاء شد. 

بابائی پیش از این با بیان اینکه در مناطق جنوب تهران فعالیت های خوبی برای نوسازی مدارس صورت گرفته، اظهار داشت: این روند بایستی در مناطق مرکزی شهر به ظاهر برخوردار هستند نیز دنبال شود. 

وی افزود: ما این آمادگی را داریم تمام امکانات و شرایطی را که برای فعالیت سرمایه گذاری مورد نیاز است را از طریق شورای اسلامی شهر فراهم کرده تا در یک فرآیند چند ساله وضعیت مدارس منطقه بهبود یابد.

*فرارو