کد خبر: ۵۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۴

غیبت آچار فرانسه آبی ها در دربی

یک اردوی ملی دیگر برگزار شد تا یکی از ملی‌پوشان استقلال با مصدومیت شدید به این تیم بازگردد.

به گزارش «تيک»، هاشم بيك‌‌زاده مدافع ملي‌پوش استقلال در فصل جاري به آچار فرانسه سرمربي استقلال در خط دفاع تبديل شده بود تا جايي كه هم دفاع چپ و راست بازي كرد هم در روزهاي غيبت مدافعان مياني اين نقش را به خوبي ايفا كرد تا مشكلات و كمبودهاي دفاعي تيم تا حدودي پوشش داده شود.

بيك‌‌زاده در جمع ملي‌پوشان حاضر در اردوي پرتغال هم حاضر بود و اتفاقاً براي دقايقي در هر دو بازي تداركاتي هم به ميدان رفت تا بار ديگر آسيب ببيند و با مصدوميت به تهران بازگردد. در ابتدا تصور مي‌شد اين آسيب‌ديدگي زياد حاد نباشد اما با گرفتن MRI مشخص شد مشكل جدي‌تر از آن بود كه پيش‌بيني مي‌شد.

امين نوروزي پزشك استقلال در آخرين اظهار‌نظر خود راجع به وضعيت هاشم گفت: «اين بازيكن در اردوي تيم‌ملي دچار آسيب‌ديدگي شد و روز پنج‌شنبه نيز زيرنظر ما فيزيوتراپي كرد، ولي تمام تلاش ما اين است كه بهترين درمان را در حداقل زمان براي مدافع ملي‌پوش استقلال در نظر بگيريم. قرار است چند روز ديگر مجدداً از پاي هاشم بيك‌‌زاده عكس بگيريم، ولي مدت ‌زمان آسيب‌ديدگي اين بازيكن و دوري‌اش از ميادين فعلاً مشخص نيست و طي چند روز آينده اين موضوع را بررسي خواهيم كرد».

از گوشه و كنار اردوي استقلال خبر رسيد هاشم بيك‌‌زاده به احتمال فراوان 4 تا 6 هفته دور از ميادين خواهد بود مگر اينكه در MRI دوم روند بهبودي او سريع‌تر از پيش‌بيني‌ها پيش رفته باشد تا او زودتر به تركيب استقلال بازگردد.


در اين بين استقلالي‌ها هم بايد در غياب آچار فرانسه اين فصل خود هم در ليگ ‌برتر هم در جام‌حذفي به ميدان بروند به خصوص كه پيش‌بيني مي‌شود با اين وضعيت هاشم بيك‌‌زاده به دربي حساس پايتخت مقابل پرسپوليس هم نرسد.

*جام نیوز