کد خبر: ۵۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۰

سیاسی شمشیر را از رو بسته است!

معاونت پیشین اقتصادی باشگاه پرسپولیس به انتقاد از رئیس هیئت مدیره این باشگاه پرداخت و تأکید کرد که او شمشیر را از رو بسته و لجباری می‌کند.

به گزارش «تيک»، عبدالله تفرشی در مورد حذف پست معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس توسط مدیران این باشگاه اظهار داشت: آقایان می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند اما مشکل پرسپولیس با این کارها حل نمی‌شود. آقایان می‌خواهند بحث بازی با رئال مادرید و ملاقات با آن فرد ضدانقلاب را با این کارها به حاشیه ببرند اما نمی‌دانند به ضرر خودشان، باشگاه و هواداران حرکت می‌کنند وگرنه بودن یا نبودن من در باشگاه مشکلی را حل نمی‌کند.

وی در خصوص اینکه روز گذشته نماینده اسپانسر را به باشگاه پرسپولیس راه ندادند، عنوان کرد: آقایان روز گذشته اتاق کار مرا که نماینده اسپانسر هم در آن حضور داشت، تخلیه کردند و اسناد و مدارک را هم برداشتند. درست است که آن اتاق برای معاونت اقتصادی باشگاه بود اما همه می‌دانند که نماینده اسپانسر در آن اتاق مستقر بوده است. البته با توجه به قرارداد باید یک طبقه از باشگاه در اختیار اسپانسر قرار می‌گرفت که این اتفاق هم رخ نداد.

تفرشی خاطر نشان کرد: زمانی که نماینده اسپانسر متوجه می‌شود اسناد و مدارک در باشگاه وجود ندارد اعتراض می‌کند که آقایان بعد از شش هفت ماه می‌گویند باید نامه‌ای بیاوردید که تأیید کند شما نماینده اسپانسر هستید!

معاونت پیشین اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند اعضای کمیته اقتصادی و برنامه‌ریزی به زودی مشخص و معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: یکی از دعواهای ما با مدیران باشگاه این بود که ساختار باشگاه پرسپولیس «چارت سازمانی» نداشت، حالا می‌خواهند کمیته اقتصادی تشکیل بدهند؟!

تفرشی در پاسخ به این سؤال که چرا اختلافات سیاسی با اسپانسر بالا گرفته است، گفت: سیاسی لجبازی می‌کند و شمشیر را از رو بسته است. البته ایرادی ندارد. اجازه بدهید اسپانسر از باشگاه برود، آن وقت متوجه خواهید شد که باشگاه تا نیم‌فصل دچار مشکل می‌شود یا خیر. اسپانسر تا امروز 12 میلیارد تومان هزینه کرده یعنی باشگاه همین الان هم 12 میلیارد تومان زیر دِین اسپانسر است.

وی ادامه داد: ظاهراً آقایان می‌خواهند به همین صورت کار کنند. واقعاً نمی‌دانم آنها به چه چیزی فکر می‌کنند. دوستان با این رفتارها فقط می‌خواهند همه چیز را به هم بزنند و معلوم نیست به کجا می‌روند. امیدوارم باشگاه پرسپولیس و هوادارانش در این بین متضرر نشوند، اتفاقی که وقوع دور از ذهن نیست.

منبع: تسنیم