کد خبر: ۵۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۷

حق طبیعی است که از کفاشیان بپرسند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت تیم المپیک را تشریح کرد.

 به گزارش «تيک»، هادی آیت‌اللهی در خصوص جلسه کمیته فنی تیم فوتبال المپیک اظهار داشت: ماحصل این جلسه گزارشی بود که نلو وینگادا سرمربی تیم المپیک به کمیته فنی داده بود و کمیته فنی به بررسی این گزارش پرداخت. این کمیته همچنین به بررسی عملکرد تیم المپیک و کادر فنی آن پرداخت و قرار شد نقاط مثبت و منفی عملکرد وینگادا تا 48 ساعت آینده اعلام شود.

وی در خصوص ادامه همکاری با وینگادا تصریح کرد: ما در رابطه با تیم امید و مسائل فوتبال صحبت کردیم چون خواسته مردم این است که تیم المپیک پس از 4 دهه انتظار آنها را برآورده کند. باید ببینیم که با وینگادا یا هر فرد دیگری می‌توانیم به این هدف برسیم یا نه، بنابراین تا 48 ساعت فرصت داریم تا در این زمینه به نتیجه برسیم.

نایب‌ رئیس اول فدارسیون فوتبال با بیان اینکه در حال حاضر بحث عدم همکاری با وینگادا مطرح نیست، خاطرنشان کرد: ما در رابطه با سایر تیم‌های پایه نیز چنین جلساتی را داریم اما با توجه به اینکه اولویت برنامه‌های ما در حال حاضر تیم فوتبال المپیک بود جلسه‌ای در این زمینه تشکیل دادیم.

آیت‌اللهی در مورد نتایج ضعیف تیم‌های ملی در بخش پایه عنوان کرد: تیم ژاپن در رده نونهالان، جوانان و امید نتیجه نگرفت اما یک کلمه در این زمینه صحبت نشد و آنها به کار خود ادامه دادند. آنها یک گنجینه درست نکردند که انواع و اقسام جام را کسب کنند. ما دنبال انواع و اقسام جام هستیم ولی آنها دنبال چیزهای دیگری هستند، ضمن اینکه فراموش نکنید تیم استرالیا هم که یکی از حریفان ماست نتیجه نگرفته است.

وی ادامه داد: مساله این است که آیا فدراسیون فوتبال کاری برای تیم‌های پایه انجام داده یا نه. پاسخ این است که فدراسیون همه کاری انجام داده است. در مورد سایر تیم‌های پایه باید جلسه بگذاریم تا آن چیزی که خیر و صلاح است تصمیم‌گیری شود. ما دوست داریم تیم ملی مملکت‌مان نتیجه گرفته و خواست مردم را برآورده کند. برای ما فرد مطرح نیست بلکه منافع ملی ارجحیت دارد.

نایب‌ رئیس اول فدارسیون فوتبال در مورد اینکه علی کفاشیان اعلام کرده در بخش تیم‌های پایه تغییراتی ایجاد می‌شود، گفت: مسلما تغییراتی در تیم‌های پایه شاهد خواهیم بود چون این تغییرات به سود فوتبال ما خواهد بود. این همه هزینه انجام شده تا نتیجه‌ای در بر داشته باشد.

آیت‌اللهی در مورد نامه هیئت رئیسه به علی کفاشیان مبنی بر پاسخ دادن به برخی ابهامات عنوان کرد: این حق طبیعی هیئت رئیسه است که در جریان کار قرار بگیرد. آنها سوالاتی کرده‌اند که در جلسه هیئت رئیسه مشخص می‌شود.

وی در خصوص بحث حضور وی و مهدی محمدنبی در فدراسیون فوتبال گفت: انتصاب من از سوی مجمع فدراسیون بود و با بیشترین رای انتخاب شدم. در رابطه با نبی باید بگویم که در تاریخ 15 اسفند 90 وی در سمت خود ابقا شد و اعضای هیئت رئیسه امضای ابقا شدن و صورت‌جلسه آن را به فیفا و AFC ارسال کردند با این وجود مسائل ریزی مطرح است که بر اساس مستندات به آن پاسخ داده می‌شود.

نایب‌ رئیس اول فدارسیون فوتبال در خصوص پست حبیب کاشانی گفت: کاشانی هم مشاور و هم مدیریت تیم المپیک را برعهده دارد.

آیت‌اللهی در مورد تغییر ساختار کمیته جوانان تصریح کرد: در شکل و ساختار آن تغییراتی ایجاد می‌شود.


منبع: تسنیم