کد خبر: ۵۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۱

چرا کنسرت «کیتارو» لغو شد؟

روز گذشته اعلام شد که پنجمین و آخرین کنسرت کیتارو در تهران علی رغم بلیت فروشی، لغو شده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که دو دلیل برای لغو این کنسرت عنوان شده است. 

 به گزارش «تيک»، روز گذشته سایت تهران تیکت که از سوی برگزار کنندگان این جشنواره برای عرضه بلیت‌های این کنسرت راه‌اندازی شده بود. دلیل لغو این اجرا را آماده نشدن برخی مجوزهای لازم جهت برگزاری کنسرت اعلام کرد.َ

پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی هم اعلام کرد که عدم صدور مجوز از سوی اماکن، باعث لغو این کنسرت شده است و ظاهرا اماکن برای اجرای چهار روز به کنسرت کیتارو مجوز داده است و برای اجرای پنجم که از ابتدا هم قرار به برگزاری آن نبود و کنسرت گزاران یک روز دیگر هم این اجرای را تمدید کردند، مجوزی صادر نشده است.

اما از سوی دیگر برخی شنیده ها حاکی از این است که دو سوم بلیت های این کنسرت که از 80 تا 190 هزار تومان قیمت گذاری شده بود، به فروش نرفته و کیتارو به همین خاطر حاضر نشده کنسرتش را برگزار کند.

از طرفی دیگر ظاهرا قرار است که کیتارو بعد از ایام محرم و صفر بار دیگر به تهران بیاید و دو اجرای دیگر داشته باشد. لغو این کنسرت در حالی اتفاق افتاده است که بلیت فروشی انجام شده است و مسولان برگزاری اعلام کرده اند که هزینه پرداختی از سوی مخاطبان به آنها عودت داده خواهد شد. اما در خصوص این که به چه شکل و چگونه و چه زمانی کسانی که بلیت خریداری کرده اند می توانند پولشان را پس بگیرند، هنوز مطلبی از سوی برگزار کنندگان این کنسرت و دفتر موسیقی عنوان نشده است.

بر اساس این گزارش کنسرت کیتارو طی چهار شب در تاریخ های 25،24،23 و 26 مهر در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفت. همچنین قیمت بلیت این کنسرت رکورد قیمت بلیت یک کنسرت در تهران را شکست.

منبع: فارس