کد خبر: ۵۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۴

واکنش فرمانده انتظامی اصفهان به آمارهای اسیدپاشی

فرمانده انتظامی استان اصفهان آمارهای بالای ارائه شده توسط شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی در خصوص اسیدپاشی را شایعه عنوان کرد.

 به گزارش «تيک»، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار" عبدالرضا آقاخاني" گفت: تا كنون تنها تعداد چهار مورد از اسيد پاشي به بانوان در شهر اصفهان به تاييد پليس رسيده و آمارهاي بالاي ارائه شده توسط شبكه هاي اجتماعي و رسانه هاي غير رسمي در اين خصوص شايعه و كذب است.

وي خاطر نشان كرد: همانطور كه هميشه همكاري و مشاركت مردم باعث موفقيت ما در ماموريت هايمان شده اين بار هم با توجه به همكاري خوبي كه مردم با ما داشتند قول مي دهيم كه به زودي عامل اصلي اين پرونده شناسايي و دستگير شود.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به سوءاستفاده مخالفان نظام از اين گونه حوادث عنوان داشت: متاسفانه امروز با انبوه شايعات و اخبار كذب در شبكه هاي اجتماعي و اجتماعات مختلف روبرو هستيم كه در اين باره به شهروندان توصيه مي كنيم به اين گونه شايعات توجه نكنند .

اين مقام مسئول تصريح كرد: شهروندان مطمئن باشند كه پليس بيش از آنان نسبت به وقوع هرگونه اخلال در نظم و امنيت حساس است و ان شاء الله با تلاش ماموران خدوم پليس استان اين پرونده نيز مانند ديگر پرونده ها به سرانجام خواهد رسيد.

وي در خصوص نحوه خبررساني پيرامون وقوع جرايم گفت: پليس مخالف اطلاع رساني از جرايم به مردم نيست بلكه معتقد است اين گونه اخبار بايد به موقع و همراه با آگاهسازي، آموزش و هشدار انتشار يابد و باعث نگراني و تشويش مردم و پايين آمدن احساس امنيت در بين آنان نشود و از شايعه پراكني رسانه هاي واسطه هم جلوگيري كند.

سردار آقاخاني با بيان اينكه هم اكنون امنيت در سطح استان به طور كامل برقرار بوده و جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد اظهار داشت: پليس با تمام قوا و با بهره گيري از امكانات و تجهيزات مدرن خود با مخلان نظم و امنيت برخورد كرده و اجازه نمي دهد كسي به شهروندان تعرض كند.

*خبرآنلاین‌