کد خبر: ۵۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۸۶

زنی در تبریز تهدید به اسیدپاشی شد

فردي که با انتشار عکس‌هاي دختر جوان، او را تهديد به اسيد پاشي کرده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش «تيک»، ماجرا از زماني آغاز شد که زن جواني به پليس مراجعه کرد و گفت که مرد جواني با او تماس تلفني گرفته و گفته اگر به خواسته‌هاي شومش تن ندهد، روي او اسيد مي‌پاشد. با اعلام اين خبر، بررسي موضوع در دستور کار ماموران تيم مبارزه با جرايم اخلاقي قرار گرفت.

سرهنگ قاسملو، رييس پليس فتاي آذربايجان شرقي در اين باره گفت: در بررسي‌هاي اوليه مستنداتي فني از فضاي مجازي، تماس‌ها و پيامک‌هاي ارسالي به گوشي زن شاکي جمع‌آوري شد و در گام بعدي با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و بهره‌گيري از تجهيزات آزمايشگاه فرانزيک، مستنداتي که نشان مي‌داد زن مورد تهديد قرار گرفته است، به دست آمد.

قاسملو ادامه داد: در ادامه سيستم‌هاي رايانه‌يي متهم جمع‌آوري و متهم نيز براي تحقيق به پليس فتا منتقل شد اما با وجود اينکه ماموران مستندات فني براي تفهيم اتهام به وي ارايه کردند، او زير بار جرم خود نرفت و گفت که او زن جوان را تهديد نکرده است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: سيستم‌هاي رايانه‌يي و تجهيزات الکترونيکي ضبط شده از متهم دوباره مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد عکس‌هاي زن شاکي را با همکاري و از طريق گوشي خواهرش در فضاي مجازي منتشر کرده است.

متهم براي بار دوم به پليس احضار شد و زماني که با مستندات فني پليس روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد و گفت که براي آزار و اذيت زن شاکي که قبلا با وي دوست بوده، اقدام به اين کار کرده است. پرونده به همراه متهم در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

منبع: خراسان