کد خبر: ۵۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۱

سرنوشت ماهینی بعد از سربازی

حسين ماهيني بايد براي ادامه مدت قراردادش، پس از پشت سر گذاشتن دوره خدمت سربازي به پرسپوليس بازگردد.

 به گزارش «تيک»، هوشنگ نصيرزاده گفت: بازيکناني مانند حسين ماهيني که در حين برقرار بودن مدت قرارداد، مشمول شده و به عنوان خدمت سربازي از تيم خود جدا مي‌شوند با دو راهکار روبرو هستند. اول اينکه در صورت تمايل باشگاه براي تسويه حساب توافق کنند. دوم اينکه در صورت خواست باشگاه و باقي ماندن بيش از يک نيم فصل از مدت قرارداد، بايد همين زمان را پس از طي مدت سربازي به باشگاه بازگشته و براي آن تيم بازي کنند.

گفتني است در اين ارتباط باشگاه پرسپوليس و حسين ماهيني هنوز با يکديگر مذاکره‌اي نداشته و تصميم‌گيري نشده است. حسين ماهيني روز يکشنبه از طريق وکيل خود، نامه‌اي را تقديم باشگاه کرد که بر اساس آن با توجه به مشمول شدن، از ادامه حضور در تمرينات عذر خواست.

او همچنين به دليل کش و قوس‌هاي اداري مربوط به تعيين وضعيت کارت معافيت خود، بازي‌هاي متعددي از نيم فصل اول را هم در اختيار باشگاه نبود. او همچنان منتظر است ديوان عدالت اداري درباره پرونده او اظهار نظر کند و احتمالا اين اتفاق در چند ماه آينده روي خواهد داد. بنابر اعلام وکيل ماهيني، دفترچه اعزام به خدمت اين بازيکن هنوز صادر نشده است.

گفتني است؛ در شرايطي که پيش از اين از سوي مقامات اعلام شده بود بازيکناني که معافيت آنها به دليل ارائه مدارک نادرست باطل مي‌شود، به خدمت اعزام شده و به باشگاه‌هاي ديگر نمي‌روند، خبرها حکايت از رايزني‌هاي بعضي باشگاه‌ها براي جذب بازيکنان ديگر باشگاه‌ها از جمله ماهيني را دارند.

منبع: خراسان