کد خبر: ۵۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۲

بازیکن جدید تراکتور: فقط 150 هزارتومان حقوق می گیرم!

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد پیوستنش به تیم تراکتوسازی تبریز گفت
سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد پیوستنش به تیم تراکتوسازی تبریز گفت: وقتی صحبت حضورم در تراکتورسازی مطرح شد از این موضوع خوشحال شدم. تبریز شهری است که مردم آن فوتبال را می‌فهمند و هوای فوتبالیست‌های‌شان را دارند. من هم امیدوارم که به این تیم بزرگ کمک کنم تا در نهایت به قهرمانی لیگ برتر برسد.

وی ادامه داد: قرار شده تا از نیم فصل دوم برای تراکتورسازی تبریز بازی کنم. البته باید تأکید کنم که خود باشگاه تراکتورسازی با نظام وظیفه برای حضور من و ماهینی در این باشگاه صحبت کرده است. به نوعی امریه ما را نظام وظیفه برای باشگاه تراکتورسازی صادر کرده است.

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد که در کنار آنها حضور رسول خطیبی هم بسیار مؤثر است. امیدوارم با کمک همدیگر یک قهرمانی دلچسب را برای تراکتورسازی و مردم شهر تبریز به ارمغان بیاوریم.

عشوری در پاسخ به این سؤال که برای پیوستن به تراکتورسازی چقدر پول گرفته، اظهار داشت:
هیچ قرارداد مالی با تراکتورسازی نبستم و فقط مانند دیگر سربازها ماهی 150 هزار تومان پول می‌گیرم! این پول حتی هزینه موبایل من هم نمی‌شود اما برای من هواداران تراکتورسازی و این تیم مهم هستند چون تراکتورسازی یک برند است. امیدوارم بتوانم مقابل هواداران تراکتورسازی رو سفید شوم.

منبع: فیفا دی