کد خبر: ۵۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۳

استخدام قبول شدگان آزمون وزارت نفت

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: عصر امروز بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت مهمان کمیسیون انرژی بود تا به سوال چند تن از نمایندگان پاسخ دهد.

علی مروی در گفت و گو با خانه ملت، با تشریح جلسه امروز (دوشنبه، 28 مهرماه) کمیسیون انرژی گفت: طبق برنامه صبح امروز جلسه ای با حضور وزیر نیرو داشتیم که به علت میزبانی وی از نخست وزیر ارمنستان این جلسه برگزار نشد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه به جلسه عصر امروز اشاره کرد و گفت: عصر امروز بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت مهمان کمیسیون انرژی بود تا به سوال چند تن از نمایندگان پاسخ دهد.

وی افزود: در این جلسه یکی از سوال کنندگان حضور نیافت و سوال کننده دیگری نیز از مطرح کردن سوال خود منصرف شد.

مروی در ادامه به سوال رسایی و شکر خدا موسوی اشاره و عنوان کرد: سوال این دو نفر مبنی بر عدم جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت بود که در نهایت با پیگیری های گذشته کمیسیون انرژی قرار شد تعدادی از آنها که مجوز گرفته اند استخدام شوند و بقیه نیز با همکاری معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری به محض صدور مجوز و به تدریج در یک بازه زمانی 12 تا 16 ماهه به استخدام در بیایند.

وی همچنین به سوال قاضی پور، نماینده مردم ارومیه اشاره و خاطرنشان کرد: نادر قاضی پور شش سوال از وزیر نفت داشت که درباره سه سوال قانع و درباره دو سوال نیز قرار شد پیگیری های لازم جهت بررسی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: نادر قاضی پور سوال دیگری نیز مبنی بر وجود اشکالاتی در طرح توسعه میدان مشترک سلمان میان ایران و امارات از زنگنه با این مضمون که برای خط انتقال لوله مشکلاتی پیش آمده است، داشت و معتقد بود باید بررسی شود پیمانکار مربوطه در این زمینه مقصر بوده است یا خیر؟ که در نهایت این نماینده از پاسخ وزیر قانع نشد و قرار شد جلسات دیگری در این زمینه برگزار شود.