کد خبر: ۵۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۷۲

تایید 4 بار اعدام و 20 سال زندان برای شکارچی دختربچه‌ها

 حــــکم سنگین مردی که خودش را راننده سرویس مدرسه جا می‌زد و با تهدید چاقو، دختربچه‌ها را قربانی جنایت سیاه می‌کرد دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

به گزارش فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، این مرد در دادگاه به چهار بار اعدام، 20 سال زندان و 173 ضربه شلاق محکوم شده بود. ابوالفضل 30 ساله یازدهم اردیبهشت امسال در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور چهار مستشار به‌طور غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد.

این مرد قربانیان کوچکش را که صبح مقابل خانه‌شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می‌کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می‌کرد.این مجرم که نقشه‌هایش را در محدوده کلانتری یوسف‌آباد اجرا می‌کرد با تلاش یک ساله پلیس به دام افتاد و به آزار 9 دختربچه هفت تا 13 ساله اعتراف کرد.

هیات قضایی پس از محاکمه ابوالفضل، او را را به چهار بار اعدام و 99 ضربه شلاق به جرم آزار دختربچه‌ها، 15 سال زندان به جرم آدم‌ربایی و پنج سال زندان و 74 ضربه شلاق به جرم سرقت از قربانیان کوچک محکوم کرد. این حکم دیروز در شعبه 16 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد.