کد خبر: ۵۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۷۳
جروسالم پست:

اگر ایران و 1+5 تا نوامبر به نتیجه نرسند، دوباره توافقنامه موقت امضا می کنند/اسرائیل: تمدید مذاکرات را به توافق بد ترجیح می دهیم!

در صورتیکه تا 24 نوامبر، توافق هسته ای بین ایران و پنج بعلاوه یک منعقد نشود، دولت های غربی به فکر تمدید مجدد مذاکرات می افتند.
جروسالم پست به نقل از منابع خود نوشت: در صورتیکه تا 24 نوامبر، توافق هسته ای بین ایران و پنج بعلاوه یک منعقد نشود، دولت های غربی به فکر تمدید مجدد مذاکرات می افتند.

به گزارش سرویس بین الملل «تیک» Tik.ir، گفتگوهای غیررسمی در مورد تمدید مذاکرات هسته ای آغاز شده است، این بدین خاطر است که دیپلمات های غربی هیچ تغییر موضعی از سوی همتایان ایرانی خود نمی بینند.

این هفته، تهران پیشنهاد جدیدی به غرب ارائه کرد که پنج بعلاوه یک آن را با جدید ندانستن جزئیات آن رد کردند.

یک مقام اسرائیلی گفت که اسرائیل تمدید مجدد مذاکرات هسته ای را به یک توافق بد در نوامبر ترجیح می دهد

پاتریک کلاسون عضو اندیشکده خاور دور در واشنگتن در رابطه با احتمال تمدید گفتگوهای هسته ای اظهار کرد: چه کسی قادر خواهد بود که شکست مذاکرات هسته ای با ایران را اعلام کند؟

وی افزود: مذاکرات اسرائیل و فلسطین که بیش از 20 سال ادامه داشته را در نظر بگیرید، هیچکس فکر نمی کند که انها به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده اند اما هیچ یک از طرفین هم آماده نیست که اعلام کند، مذاکرات شکست خورده و تمام شده است.

کلاسون تصریح کرد: اگر توافق دائم تا ضرب الاجل تعیین شده بدست نیاید، انعقاد توافق موقت جدیدی ممکن است.