کد خبر: ۵۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۲۵

فرهاد مجیدی بلد نیست روی صندلی بنشیند!

یک مسئول رده بالای وزارت ورزش گفت: «مجیدی و نیمکت استقلال و تیم ملی؟ شوخی می کنید، این آقا بلد نیست روی صندلی بنشیند!»

 به گزارش «تيک»، در حالی که با گذشت بیش از 24 ساعت از حضور پر سروصدای فرهاد مجیدی در برنامه تلویزیونی 90 می گذرد، در فضای فوتبال بحث این چهره محبوب و حضور او در پربیننده ترین برنامه تلویزیون همچنان داغ است.

مردم درباره حرف های فرهاد که خیلی چیزها را تکذیب کرد و به عادل فردوسی پور پرید، دیدگاه دوگانه ای دارند. عده ای می گویند مجیدی مقابل فردوسی پور برنده شد و گروهی هم او را بازنده برنامه عادل می نامند.

در این میان اما موضع گیری برخی مسئولان تصمیم گیرنده ورزش خیلی جالب و البته عجیب است. آنها از دست مجیدی و نحوه رفتار و گفتار او در برنامه 90 شاکی هستند.

یکی از منابع آگاه می گفت که دیروز یکی از مسئولان رده بالای وزارت ورزش با استناد به آنچه در برنامه عادل دیده بود، در خصوص فرهاد مجیدی گفت: «این آقا مدعی بود باید روی نیمکت تیم ملی یا استقلال به عنوان مربی بنشیند و دستیار کی روش در تیم ملی یا سرمربی استقلال باشد؟ این بنده خدا هنوز نحوه درست نشستن روی صندلی یک برنامه تلویزیونی را بلد نیست، آن وقت چگونه می خواهد روی نیمکت مربیگری بنشیند؟!»

همچنین دیروز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال هم که دوست نداشت نامش فاش شود، گفت: «مجیدی از یک طرف می گوید من استعدادیاب باشگاه اسپانیول در خاورمیانه هستم و از طرف دیگر می گوید جهانبخش را نمی شناسم. استعدادیابی که مهم ترین و مطرح ترین استعداد حال حاضر فوتبال خاورمیانه را نمی شناسد همان بهتر که اصلا در فوتبال نباشد!»

* رادنیوز