کد خبر: ۵۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۱۲

مجيدي عذر خواهي نکند دروغ هايش را برملا می کنم

کامران احمدپور بيان کرد: مجيدي بايد به دليل دروغ هايي که گفت عذر خواهي کند. من خيلي چيزها ميدانم که اگر در برنامه نود حضور پيدا کنم خواهم گفت.

به گزارش «تيک»، کامران احمدپور بيان کرد: مجيدي بايد به دليل دروغ هايي که گفت عذر خواهي کند. من خيلي چيزها ميدانم که اگر در برنامه نود حضور پيدا کنم خواهم گفت.

سجاد مجاهدي؛ تحريريه خانواده بزرگ ورزش: مجيدي بازيکن سابق استقلال که فصل گذشته از فوتبال خداحافظي کرد به برنامه نود رفت و با فردوسي پور مصاحبه کرد. مصاحبه اي که حاشيه هاي زيادي را در پي داشت. مجيدي در اين برنامه مصاحبه قديمي‌اش مبني بر اينکه به پرسپوليس مي رود را تکذيب کرد. خبري که سال ها پيش تيتر اول خبر ورزشي قرار گرفت و مجيدي خطاب به هواداران استقلال گفت: "استقلالي ها رخصت به پرسپوليس مي روم".

پس از تکذيبه هاي مجيدي بود که در اواخر برنامه کامران احمد پور، از روزنامه نگاران کشورمان چند دقيقه اي روي خط تلفني برنامه آمد و نسبت به برنامه نود انتقاد کرد و گفت: صحبت هاي فرهاد مجيدي تاسف بار بود. واقعا اگر مسئوليتي نداشتم از روزنامه نگاري خداحافظي مي‌کردم!

به همين دليل به سراغ کامران احمدپور رفتيم از او درباره صحبت هاي مجيدي پرسيديم. وي که به صراحت تاکيد مي کرد هرچه گفتم را بنويسد به دروغ هاي مجيدي اشاره کرد و گفت حرف هاي زيادي دارم که اگر در برنامه 90 حضور پيدا کنم خواهم زد.

« لازم است در ابتدا بگويم آن خبر نه مربوط به ما و نه روزنامه ما بود. اما وقتي ديديم براي چندمين بار در برنامه 90 به روزنامه هاي ورزشي توهين مي شود و با گستاخانه ترين ادبيات راجع به اهالي مطبوعات حرف زده مي شود خواستم تا از همکارانم دفاع کنم.

انگار آقاي فردوسي پور خواسته يا ناخواسته ماموريت دارد روزنامه هاي ورزشي را بيش ازآنچه زمين خورده اند، زمين بزند. درهمه برنامه هاي ورزشي دنيا روزنامه نگارها هستند که در مورد وقايع ورزشي اظهار نظر مي کنند. اما در 90 همه قشر آدم هستند جز ورزشي نويسان.

فوتبال ما زاويه هاي تاريکي دارد که مطبوعات و رسانه ها در روشن شدن آن مي توانند کمک کنند. در برنامه ايشان به هر شخصي توهين شود از اداره آب و فاضلاب گرفته تا هر شخص و سازمان ديگري، با آن ها تماس گرفته مي شود و نظر آنها در مورد آن ماجرا پرسيده مي شود. اما چرا با يک روزنامه نگار تماس گرفته نمي شود تا در برابر اتهاماتي که به مطبوعات زده مي شود دفاع کند. ديشب هم که دقايق آخر با من تماس گرفتند. عادل بيشتر صداي متن روي تيتراژ مي خواست تا حرف و استدلال.

فرهاد مجيدي در برنامه نود بسيار گستاخانه درباره مطبوعات صحبت کرد. اگرچه ايشان در عنفوان جواني به سر مي برد اما انگار فراموشي گرفته اند و خيلي زود همه مسايل را فراموش کرده. اگر برنامه نود اين تيريبون را به من بدهد حتما به مجيدي يادآوري خواهم کرد براي اين که آن تيتر در آن روزنامه زده شود چه کساني را در کجاها در چه تاريخي ديد و در ماشين چه کسي نشست وبا چه نفراتي تماس گرفت. خواهم گفت که در دفتر علي پروين چه کساني شاهد اين ماجرا بودند. به اوياد آوري خواهم کرد که به چه روزنامه نگاراني مرتب زنگ مي زد و ارتباط مي گرفت و التماس دعا داشت که برايش بنويسند.

فرهاد مجيدي بايد از روزنامه نگارها عذر خواهي کند. آيا نمي توانست با يک ادبيات صحيح حرف بزند. آيا ايشان مي مردند اگر مي گفتند روزنامه نگارهاي ورزشي در موفقيت من موثر بودند.

من فعلا درباره ارتباط مجيدي با روزنامه هاي ورزشي صحبت نمي کنم. او بايد عذر خواهي کند چون ما را متهم به دروغ گويي کرده و توهين بزرگي به شرافت ما کرده است. اگرچه ايشان الان ادعاي بي نيازي از مطبوعات مي کنند اما من خيلي چيزها را با جزييات مي دانم و حتما يادشان خواهد افتاد که چطور آن تيتر و خيلي چيزهاي ديگر راست بوده.

مجيدي براي قرارداد بيشتر مي خواست به پرسپوليس برود. اما اکنون تکذيب مي کند. حرف هاي ديگري هم زد که با سند ردش مي کنم. اين بازيکنان وقتي به شهرت و پول مي رسند همه چيز را فراموش مي کنند.

مسئله ديگر نمک نشناسي مجيدي است. وقتي تصويرهاي هوادارن استقلال که از رفتن وي ناراحت بودند نشان داده مي شود وي با توهين به هوادران، با ادبياتي متکبرانه ميگويد: با اين قيافه ها. بايد بداند که همين آدم ها بودند که او را فرهاد مجيدي کردند و براي او عربده کشيدند. هوادار هم اين برخورد را مي بيند و ديگر ضرورتي نمي بيند تا در سرما و گرما به استاديوم بيايد.

مجيدي يادش رفته که مرحوم ناصر احمد پور چه قدر براي او زحمت کشيد و او را ساپورت خبري کرد و جلوي خيلي آدما ايستاد از جمله امير قلعه نويي. دليل اختلاف برادر من با امير قلعه نويي سر همين حمايت ها از مجيدي بود. اما اين آدم حتي از دهانش براي ناصر احمدپور کلمه مرحوم در نيامد.

قدرشناسي در وجود مجيدي مرده است. او نه تنها از هوادارها، مطبوعات، ناصر احمد پور قدرداني نکرد که طلبکار هم شد. پس از چنين شخصي انتظار نمي رود که قدردان زحمات مربيان خود باشد. يکي از مربيان وي اکنون در بستر بيماري است اما اين بازيکن حتي نامي از او در برنامه ديشب نبرد. در حالي که ميتوانست با تشکر از اين فرد براي لحظاتي دل خانواده اين مربي را شاد کند.

نوع مصاحبه، نشستن و پاسخ هاي او همه متکبرانه بود. اگرچه مجيدي مشهوريت دارد اما بايد بداند کساني ماندگار مي شوند که مردمي باشند و محبوبيت داشته باشند. همچون مرحوم ناصر حجازي که در يادها ماند.»

منبع: نود