کد خبر: ۵۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۵

رونالدو : احساس غرور می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید از اینکه شب گذشته برای اولین در ورزشگاه آنفیلد به لیورپول گل زد و پایش به گلزنی باز شد، احساس غرور می‌کند.

 به گزارش «تيک»، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته تیم رئال مادرید در ورزشگاه آنفیلد موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم لیورپول بگذرد.

کریستیانو رونالدو یک گل و کریم بنزما دو گل برای مادرید به ثمر رساندند تا نماینده اسپانیایی در خارج از خانه پیروزی با ارزشی را به دست آورد.

رونالدو در سال های نه چندان دور همراه با منچستریونایتد بارها در ورزشگاه آنفیلد و مقابل لیورپولی ها به میدان رفته بود، اما این بار با پیراهن رئال مادرید به خانه لیورپول رفت و موفق به گلزنی شد.

وی از زدن گل در ورزشگاه آنفیلد احساس غرور می کند و خوشحال است که در این دیدار حساس پایش به گلزنی در ورزشگاه خانگی لیورپولی ها باز شده است.

رونالدو شب گذشته در پایان بازی گفت: گلی که وارد دروازه لیورپول کردم برایم اهمیت ویژه ای داشت چرا که این اولین باری بود که در ورزشگاه آنفیلد موفق به گلزنی می شدم.

وی ادامه داد: من تا به حال در ورزشگاه خانگی لیورپول موفق به گلزنی نشده بودم و به همین دلیل است که از گلی زدم احساس غرور می کنم و خیلی هم خوشحالم.

رونالدو در مورد بازی نیز گفت: از نتیجه بازی هم خیلی خوشحالم چون در خانه لیورپول یک پیروزی شگفت آور را کسب کردیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم.

مهاجم پرتغالی تاکید کرد: قبل از شروع بازی می دانستیم بازی کردن در ورزشگاه آنفیلد کار بسیار سختی است،‌اما فکر می کنم که رئال در این دیدار عالی کار کرد و بازیکنان نمایش خارق العاده‌ای داشتند، به ویژه در نیمه اول که کار را تمام کردیم و در واقع ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: بهترین چیز برای یک تیم پیروزی در هر مسابقه است و حالا ما برنده ایم و از سه مسابقه قبلی 9 امتیاز به دست آورده‌ایم و 75 درصد را صعود برای رئال مادرید فراهم شده است.

منبع: فارس