کد خبر: ۵۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۱

ضرر سه ميلياردي براي اسپانسر ليگ

ديروز براي اولين بار در تاريخ فوتبال ايران فدراسيون موفق شد در تقابل با صدا و سيما سربلند بيرون بيايد و حداقل به وعده جلوگيري از ورود دوربين‌هاي تلويزيوني به ورزشگاه‌هاي محل بازي‌هاي ديروز رقابت‌هاي ليگ برتر جامه عمل بپوشاند.

به گزارش «تيک»، ديروز براي اولين بار در تاريخ فوتبال ايران فدراسيون موفق شد در تقابل با صدا و سيما سربلند بيرون بيايد و حداقل به وعده جلوگيري از ورود دوربين‌هاي تلويزيوني به ورزشگاه‌هاي محل بازي‌هاي ديروز رقابت‌هاي ليگ برتر جامه عمل بپوشاند.

همانطوري که مي‌دانيد قرارداد دو ساله و 160 ميليارد توماني فدراسيون فوتبال با يک شرکت تبليغاتي که انحصار تبليغات محيطي رقابتهاي ليگ برتر را در اختيار دارد يک پيش شرط اساسي دارد و آن پخش تلويزيوني رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال کشور است که با عملي شدن اين خواسته فدراسيون براي عدم ورود دوربين‌هاي تلويزيوني به ورزشگاهها اصل اين توافق هم زير سئوال رفت.

عبدالحميدي مسئول بخش ورزشي اسپانسر ليگ ضمن اشاره به چهارچوب توافق ياد شده با فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ مدعي شد به ازاي هر هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر که پخش تلويزيوني نداشته باشد سازمان ليگ بيش از سه ميليارد تومان متضرر خواهد شد چون پرداخت اين رقم منوط به پخش تلويزيوني بازي‌هاست و در چنين شرايطي امکان پرداخت اين رقم و عمل به توافق في‌مابين تقريبا غيرممکن است.

منبع: نود