کد خبر: ۵۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۸

پیام روحانی به کنگره ملی سرداران

پیام دکتر حسن روحانی ریاست جمهور ایران به کنگره ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد از زبان رسول زرگرپور استاندار اصفهان ابلاغ شد.

 به گزارش «تيک»، در این پیام آمده است:



«مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا ْمَا عَاهَدُوا ْاللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضیَ‏نحَْبَهُ وَ مِنهُْم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً»

شهیدان غبار قرن‌ها عفلت و فراموشی را از دل‌ها زدودند و آیات روح بخش قرآن را بر گوش همگان نجوا کردند و آنان با خون پاکشان دل‌ها را شستشو دادند تا قابل فیض دیدار حق شوند، تکبیرشان جان‌ها را روشن کرد و مشعل هدایتشان را به جهان آشکار ساخت.



این عاشقان با صبر و اخلاص و ایثار بهترین انسان‌ها پرورش دادند و کوتاه‌ترین راه رسیدن به معشوق را فراراه بشریت قرار دادند.



نجف آباد یکی از پاک‌ترین خواستگاه‌های عصر ماست مردم ایران با دست گرفتن زاهدان عامل و جاهدان الگو و سرمشقی ماندگار به یادگار گذاشتند و همچنان صبورانه مدافع اسلام هستند.

این افتخار بزرگی است که به مناسبت کنگره ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد ارادت و عشق خود را به شما مردم صدیق، مؤمن، شجاع و رزمنده تقدیم نمایم.



مردم نجف آباد در ایام دفاع مقدس با تقدیم ستاره‌های درخشان دشمن را مأیوس کردند.



مردمی که با صبر و مقاومت پیرو اسلام بودند و در راه پیروزی و پایداری کردند تا تکلیف‌مداری خود را به اثبات برسانند. ضمن تکریم مردم نجف آباد و با تکریم شهدای گرانقدری همچون شهید محمد منتظری و سردار حاج احمد کاظمی رسالت انقلابی و اسلامی خود را به زیبایی ادا کردند، از همه دستاندرکاران این کنگره قدردانی می کنم و اطمینان دارم سنت حسنه پاکداشت ایثار و خاطره شهدا خدمتی ارزشمند به مردم و سپس ماندگاری آن‌ها خواهد بود.

*باشگاه خبرنگاران