کد خبر: ۵۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۰

قطع بازي براي تقديرمسي عجيب است

تنها دو روز ديگر به حساس ترين و جذاب ترين رقابت باشگاهي دنيا وقت باقيست
 روز شنبه در ورزشگاه برنابئو دو تيم رئال مادريد و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت.ديداري که بارسا چشم به هنرنمايي اينيستا در آن دارد.به همين منظور در پايان تمرين صبح بارسلونا، آندرس اينيستا در نشستي خبري حضور يافت و پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد. قسمت دوم اين مصاحبه را در زير بخوانيد :

کريستيانو و مسي
هر کدام نقطه برتري خاص خودشان را دارند.کاسياس به کريس متکي است و من هم به مسي. البته بارسا فقط مسي نيست. نتيجه ال کلاسيکو را هم چگونگي نمايش اين دو بازيکن تعيين نمي کند.

سرپيچي مسي از تعويض شدن در بازي مقابل ايبار
در مورد اين موضوع خيلي زياده از حد صحبت شده است.اين مربي است که تصميم نهايي را مي گيرد.در مورد اين مساله نظر خاصي ندارم. چيزهاي مهمتري براي پرداختن وجود دارد.

ترس از مسي در اردوي رئال
از اين موضوع مطلع نيستم.براي ما که افتخاري است بازي کردن با لئو.

تقدير از مسي در برنابئو
متوقف کردن بازي براي تقدير از مسي به نظر من عجيب است.نمي دانم که واکنش هواداران رئال چگونه خواهد بود. من که دوست دارم مسي در اين بازي رکورد بزند چرا که روحيه ما را بالاتر مي برد.اگر در برنابئو اين موضوع جشن گرفته نشود، در نوکمپ جشن خواهيم گرفت.

4 هافبک در زمين
مهم نيست چه کساني به ميدان مي روند.در حال حاضر تمام هافبک هاي ما شرايط خوبي دارند.کنترل توپ در ميانه زمين خوب است اما تضمين کننده نتيجه نهايي بازي نيست.براي برتري در يک مسابقه، به همکاري همه خطوط نياز است.

منبع: ورزش3