کد خبر: ۵۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۲

صحبت های احیاگر فوتبال فرهاد مجیدی

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم می‌گوید در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال هر کاری می‌کند تا او و تیمش را شکست دهد. با مرفاوی هم‌صحبت شدیم.

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم می‌گوید در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال هر کاری می‌کند تا او و تیمش را شکست دهد. با مرفاوی هم‌صحبت شدیم.

- بازی با گسترش فولاد چطور بود؟ برد خوبی را در خانه کسب کردید.

نیمه اول خوب کار نکردیم و موقعیت‌های خوبی که داشتیم از دست دادیم اما در نیمه دوم ترجیح دادیم که تاکتیک خود را عوض کنیم و خوشبختانه جواب مثبت داد. گسترش فولاد در اواخر کار بازی مستقیم انجام داد تا گل خورده را جبران کند ولی ما اجازه ندادیم از فضاهای موجود استفاده کند و در نهایت بازی را بردیم.

- با این برد حالا انگیزه زیادی برای بازی با استقلال در هفته سیزدهم دارید.

خب خیلی روی روحیه بچه‌ها تأثیر خواهد گذاشت. من استقلال را خوب می‌شناسم. از بازیکنان و کادرفنی قابلی بهره می‌برد. بازی کردن با این تیم در ورزشگاه آزادی سخت است ولی شک نکنید که ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و استقلال هر کاری خواهد کرد تا ما را شکست دهد.

- بازی با تیم سابق خودت چه حس و حالی دارد؟

فوتبال حرفه‌ای همین است. به هر حال من سال‌ها در استقلال بازی و مربیگری کرده‌ام اما حالا صبا را هدایت می‌کنم. بازی سختی خواهد بود.

- در جایی گفته بودی که شما فوتبال فرهاد مجیدی را احیا کردید، در این خصوص چه صحبتی دارید؟

من فوتبال مجیدی را خیلی دوست داشتم. او خلاقیت زیادی داشت و باکیفیت کار می‌کرد. قبلاً هم گفتم فرهاد هافبک بود اما من او را به خط حمله فرستادم و به خوبی هم جواب گرفتم. مجیدی شم گلزنی بالایی داشت و آن سال به من خیلی کمک کرد.

منبع: فیفا دی