کد خبر: ۵۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۶

اسيد پاش فردي روانپريش و دچار اختلال شخصيتي است

هر 4 مظنون پرونده بي گناه بودند و آزاد شده اند
چهره نگاري رايانه اي عامل اصلي اسيدپاشي هاي اصفهان روي ميز تحقيق پليس جنايي است.

 به گزارش «تيک»، شاهدان و قربانيان با ارائه مشخصاتي يکسان از مرد اسيدپاش چهره فرضي را پيش روي تيم تحقيق قرار داده اند.

از سوي ديگر بازداشت مظنونان با يافته هاي پليسي ادامه دارد و چهار مظنون همگي تبرئه و آزاد شده اند.

سرهنگ «حسين حسين زاده» جانشين رئيس پليس استان اصفهان گفت: روند اسيدپاشي ها قطع شده و شاهد هيچ سوء قصد تازه اي در اصفهان نبوده ايم و مي توان گفت خوشبختانه اين جريان متوقف شده و اسيدپاش در بي تحرکي کامل به سر مي برد.

وي ادامه داد: پليس در حال بازداشت مظنون در اين پرونده است و چهار مظنون که هيچ کدام ارتباطي به يکديگر نداشتند در رابطه با اسيدپاشي هاي اخير دستگير شدند، اما بعد از تکميل تحقيقات به دليل آنکه مشخص شد اين افراد مجرم نبودند، رهايشان کرديم.
    
    بررسي هاي روانشناسانه
     سرهنگ حسين زاده درباره انگيزه احتمالي مرد اسيدپاش در اين پرونده گفت: ما از مشاوره استادان بزرگ روانشناس در اين پرونده کمک گرفته ايم و آنها با توجه به نوع سوء قصد به ما گفته اند که اسيدپاش فردي روانپريش با شخصيتي ضد اجتماعي و آنتي سوشيال بوده است که سوژه هاي انتخابي وي هيچ ارتباطي با يکديگر نداشتند و به دليل اختلال جدي رواني، انگيزه وي نيز ريشه در شخصيت نامتعادلش دارد.

وي با اشاره به اينکه چهره فرضي اسيدپاش را در اختيار داريم و مطمئن هستيم بزودي دستگير خواهد شد، گفت: در بررسي آلبوم مجرمان سابقه دار متوجه شده ايم اين اسيدپاش سوء پيشينه ندارد، اما با وجود اين بزودي وي بازداشت خواهد شد و افکار عمومي در جريان جزئيات آن قرار خواهند گرفت.

*ایران