کد خبر: ۵۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۹

جزئيات مرگ 3 دانش آموز در واژگوني وانت / راننده در حال فرار از دست پليس فاجعه آفريد

 راننده وانت که 8 دانش آموز را در مسير مدرسه به خانه سوار کرده بود از ترس دستور ايست پليس فاجعه به بار آورد.

 به گزارش «تيک»، ساعت 45/12 دوشنبه 28 مهرماه سال جاري پسران دبيرستاني با شوقي وصف ناپذير کوله پشتي هايشان را برداشته و دوان دوان از مدرسه خارج شدند تا هر چه زودتر نزد خانواده هايشان برگردند.

 آنها با ديدن يک وانت سواري سوار آن شدند اما هنوز چند متري نرفته بودند که پليس به راننده وانت دستور ايست داد اما او بي توجه به هشدارهاي پليس پا را روي پدال گاز گذاشت و به سرعتش افزود.

    هيچ کس نمي دانست چه سرنوشتي در کمين آنان است. وانت با سرعت جنون آميز پيش مي رفت. قلب پسران به تپش افتاده بود اما در چشم بر هم زدني وانت کنترلش را از دست داد و واژگون شد. 

فريادهاي پسران به گوش مي رسيد که پليس راه با اين صحنه دلخراش روبه رو شد.
    مرکز فرماندهي و کنترل پليس کرمان بلافاصله پس از باخبر شدن از اين حادثه مرگبار تيم هاي گشت انتظامي را به همراه تيم هاي امداد و نجات به صحنه اعزام کرد.

    در اين حادثه دو پسر 15 ساله به نام هاي «يونس چليپا» و «عليرضا چليپا» در دم جان باختند و «يوسف پيش بين» نيز پس از انتقال به بيمارستان به کام مرگ فرو رفت.

    «علي اکبر بهادري» نيز قبل از واژگوني که خودش را از خودرو به پايين پرت کرده بود سالم ماند و «دانيال غلامي» نيز به صورت سرپايي درمان شد اما دو دانش آموز ديگر به نام هاي «مظاهر محمدي» و «ميلاد غلامي» به دليل شکستگي در بيمارستان بستري هستند.

در بررسي صحنه تصادف مشخص شد مرد 35 ساله که دانش آموزان مسافر را در قسمت بار خودرو سوار کرده و از طرف کهنوج به سمت قلعه گنج در حال حرکت بوده از مسير منحرف و واژگون شده است.

    «مجيد اوستان» مدير مجتمع شهيد انيس در سرخ قلعه در اين باره به شوک گفت: شاهدان حادثه اعلام کردند پليس در پي تعقيب و گريز وانت بود اما وي بي توجه به هشدارها همچنان به مسير ادامه مي داد که سرانجام اين حادثه تلخ رخ داد اما کارشناسان علت وقوع تصادف را ناتواني راننده در کنترل خودرو اعلام کرده اند و سخني از تعقيب و گريز اعلام نشده است.

    وي ادامه داد: مرد راننده پس از دستگيري در بازجويي ها گفته از آنجايي که دانش آموزان را سوار بر خودرو کرده بودم و بيمه ماشين نداشتم پس از دستور ايست پليس ترسيدم توقف کنم به همين خاطر فرار کردم اما نمي دانستم و نمي خواستم اين حادثه دردناک رخ دهد.

مجيد اوستان افزود: اين دانش آموزان در مدرسه شهيد شهسواري در مقطع دوره اول دبيرستان بودند و اميدوارم خدا به خانواده بازماندگان صبر دهد چرا که همه آنها از خانواده هايي ساده بودند که به سختي در روستا زندگي مي کنند.

بنابر اين گزارش، مرد راننده در بازداشتگاه قلعه گنج به سر مي برد تا کارآگاهان به بررسي بيشتر اين پرونده بپردازند.

*ایران