کد خبر: ۵۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۳۷

تراژدي قتل در آرايشگاه مردانه

يک مرد که ميانجي دعوا در يک آرايشگاه شده بود به طرز هولناکي در برابر ديدگان پدرش به قتل رسيد.

 به گزارش «تيک»،«محمدتقي» 57 ساله سال ها است در خيابان مدرس نيشابور مغازه دار است و همه او را مي شناسند. او از مدتي پيش با صاحب آرايشگاهي که روبه روي مغازه اش قرار داشت اختلافاتي پيدا کرده بود.

    ساعت 10:13 صبح روز 29 مهرماه بود محمدتقي با چاقو از مغازه اش بيرون رفت و به سمت آرايشگاه دويد و با مرد آرايشگر درگير شد.

    همزمان مرد 52 ساله اي به نام «محمد» که بازنشسته بود و مغازه پدرش کنار آرايشگاه قرار داشت براي ميانجيگري وارد اين معرکه شد، اما محمدتقي که بشدت عصباني بود با چاقو ضربه اي به گردن و ضربه ديگري نيز به پشتش زد. محمد غرق در خون روي زمين افتاد و مرد آرايشگر از مغازه بيرون رفت و پا به فرار گذاشت.

    در اين لحظه محمدتقي در حالي که چاقو در دست داشت به دنبال وي دويد و مسافتي تعقيبش کرد، سپس برگشت و با خودروي سواري اش از محل گريخت.

    شاهدان عيني اين صحنه و پدر محمد که بشدت دچار ترس و وحشت شده بودند پيکر نيمه جان وي را با پژو به بخش اورژانس بيمارستان 22 بهمن رساندند اما تلاش پزشکان براي نجات محمد بي ثمر ماند و او به علت شدت صدمات و خونريزي شديد جان خود را از دست داد.

    با گزارش اين جنايت به پليس 110، ماموران کلانتري 11 نيشابور بلافاصله در محل حاضر شدند.
    «اکبري مقدم» دادستان عمومي و انقلاب نيشابور با دستورات ويژه اي هدايت پرونده را بر عهده گرفت و کارآگاهان جنايي پليس آگاهي در کمتر از 12 ساعت، عامل جنايت را در زمين هاي کشاورزي اطراف شهر دستگير کردند.

    سرهنگ «سيد حسن حسيني» رئيس پليس نيشابور نيز در اين باره گفت: تحقيقات پليسي براي روشن شدن ابعاد مبهم اين درگيري و انگيزه محمدتقي ادامه دارد.

*ایران