کد خبر: ۵۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۲

نقشه هیات رئیسه برای برکناری کفاشیان رای می آورد؟/ روسای هیات ها:نیازی به تغییرات نیست!

منتقدانش مدام می‌گویند خبری در راه است. تاریخ مصرف کفاشیان به سر رسیده و او می‌رود اما رئیس در برابرشان خیلی محکم حرف می‌زند.

 به گزارش «تيک»، منتقدانش مدام می‌گویند خبری در راه است. تاریخ مصرف کفاشیان به سر رسیده و او می‌رود اما رئیس در برابرشان خیلی محکم حرف می‌زند. او حالا در دل جنگ با وزارت ورزش و حتی همراهانش در هیات‌رئیسه جسورانه‌تر حرف می‌زند و می‌گوید می‌ماند. می‌گوید آنها قانون را نمی‌دانند و توان برداشتنش را ندارند.

حالا هیات‌رئیسه اش او را متهم به ابهامات مدیریتی‌، فنی و مالی کرده اما خودش ترسی ندارد چون پشتش به مجمع گرم است. مجمعی با بیش از 60 کرسی که از این تعداد آرا‌، نیمی از آرایش در هیات‌های فوتبال تقسیم شده‌اند، همان آرایی که خیال رئیس را از داشتن بیش از یک سوم آرا برای ماندن در پستش تا پایان دوره مدیریت 4 سال راحت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ او در شرایطی که زیر فشار است‌. وزارت ورزش می‌خواهد تا معاونانش را بر‌دارد. در هیات‌مدیره‌، نزدیکانش برای صندلی او نقشه کشیده‌اند و حالا حتی پرونده مالی 400 هزار دلاری هم برایش سر زبان‌ها انداخته‌اند‌. او اما بی‌توجه به این ابهام‌ها می‌گوید می‌ماند. حتی اگر همه تیم‌های پایه ملی‌اش بد باخته باشند. او پشتش گرم است به حامیان سنتی در مجمع فدراسیون فوتبال.

روسای هیات‌هایی که او خودش مجامع انتخاباتی‌شان را برگزار کرده و خیلی از آنها ریاست‌شان را از کفاشیان می‌دانند‌. او که در دل دعواهای مدیران کل ورزش استان با هیاتی‌هایش خیلی محکم پشت صاحبان رای‌اش را گرفته است. پس حالا به حمایت‌شان ایمان دارد.

البته روسای هیات‌هایش هم ابایی از علنی‌کردن این موضوع ندارند. ابرقویی‌نژاد، رئیس سرشناس هیات فوتبال اصفهان که وزارت ورزش بعد از یک سال دعوا نتوانست برکنارش کند حالا یکی از حامیان رئیس است و می‌گوید: «‌نیازی به برگزاری مجمع فوق‌العاده برای برکناری رئیس نیست چون او گناهی مرتکب نشده است. آقایانی که مسئول این ناکامی‌ها هستند باید پاسخگو باشند. 

آنهایی که قومیگری را در تیم‌های پایه ترویج دادند و همه پست‌ها را بین خودشان و هم استانی‌هایشان قسمت کردند. الان آنها باید بپذیرند و استعفاء بدهند. کفاشیان که تقصیری ندارد.»‌، نوتاش، رئیس هیات فوتبال اردبیل یکی دیگر از مدافعان رئیس است که می گوید:«من هم قبول دارم که نتایج اخیر همراه با ناکامی بوده اما عملکرد فدراسیون در کلیت موفق بوده و از این نظر نمی توان به آقای کفاشیان خرده گرفت. به نظرم اصلا نیازی به تغییرات ناگهانی نیست. نیازی برای مجمع فوق‌العاده نمی‌بینم و او می‌تواند به کارش ادامه بدهد.»

محمودی، رئیس هیات فوتبال البرز یکی دیگر از حامیان کفاشیان است‌. او می‌گوید: «‌اگر وزارت ورزش نیاز به تغییرات می‌بیند چرا خودش وارد عمل نمی‌شود و درخواست برگزاری مجمع نمی‌دهد. آنها وارد شوند‌، بسم‌الله‌!» او می‌گوید از نظر مجمع نیازی به جلسه فوق‌العاده نیست چون فاجعه‌ای رخ نداده است و این نظر را البته روسای هیات‌های دیگر هم تایید می‌کنند. آنها که بزرگترین چالش منتقدان کفاشیان هستند برای تغییر رئیس خنده‌رو. 

*خبرآنلاین