کد خبر: ۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۳

برنده ال‌کلاسيکوي روز شنبه کدام تيم خواهد بود؟

باز هم ال‌کلاسيکوي ديگري در راه است و اين بار زمان برگزاري اين بازي به وقت تهران نيز مناسب است (ساعت 19:30) و علاقه‌مندان بيشتري مي‌توانند اين بازي را از جعبه‌هاي جادويي دنبال کنند.

 به گزارش «تيک»، باز هم ال‌کلاسيکوي ديگري در راه است و اين بار زمان برگزاري اين بازي به وقت تهران نيز مناسب است (ساعت 19:30) و علاقه‌مندان بيشتري مي‌توانند اين بازي را از جعبه‌هاي جادويي دنبال کنند. در فصل جديد رقابت‌هاي لاليگا دو تيم رئال‌مادريد و بارسلونا نيز تغيير و تحولاتي داشته‌اند و با اينکه مربيان قبلي اين تيم يعني گوارديولا و مورينيو در تيم‌هاي ديگري شاغل هستند اما پيگيري جدال آنچلوتي و انريکه هم خالي از لطف نيست.

جدالي که بليت‌هاي آن در عرض 20 دقيقه و به صورت اينترنتي به فروش رفت و رکورد جديدي در اين خصوص از خود بر جاي گذاشت. بي‌شک بينندگان تلويزيوني ديدارهاي ال‌کلاسيکو نيز براي ديدن آن لحظه‌شماري مي‌کنند و منتظرند تا روز شنبه از راه برسد. حتي علاقه‌مندان پرشور طرفدار رئال يا بارسا از همين حالا کري‌خواني‌هاي خود را شروع کرده‌اند تا جايي که اکثر مربيان، ‌خبرنگاران، گزارشگران بازي‌ها، بازيکنان تيم‌ها و... به شوخي يا جدي از اين بازي حرف مي‌زنند. در سوژه امروزمان از کارشناسان و دوستداران اين بازي پرسيده‌ايم که به نظر آنها کدام تيم‌ برنده اين ديدار جذاب خواهد بود. گزارش ما از نظرتان مي‌گذرد:

يک حسي مي‌گويد بارسلونا مي‌برد 
پيمان يوسفي، مجري و گزارشگر 
انصافا رئالي‌ها در اين بازي دست بالا دارند و بارسلونا در بدموقعي به آنها خورده است. اين اولين ال‌کلاسيکوي لوئيز انريکه هست و عيار واقعي او مشخص خواهد شد. نمي‌توان گفت که مربي بارسلونا کاريزماي لازم براي فتح ال‌کلاسيکو را دارد يا نه چرا که اين مهم به مرور زمان به دست مي‌آيد. از طرفي مسي هميشه برابر رئال‌مادريد از انگيزه خاصي برخوردار بوده و هيچ‌گاه دوست ندارد مقابل رونالدو ببازد. ضمن اينکه ما تاکنون بارسلونا را با سوآرز نديده‌ايم و اين هم مي‌تواند برگ برنده آبي‌اناري‌ها باشد. در مجموع فکر مي‌کنم بازي زيبايي خواهيم ديد و رئالي‌ها به واسطه ميزباني از شانس بيشتري براي برد برخوردارند. اما ما از بارسلونا نااميد نيستيم و يک حس دروني مي‌گويد بارسلونا مي‌تواند ببرد.

از رئال متنفرم اما مي‌برد 
محمدرضا احمدي، مجري و گزارشگر
هم رئال و هم رونالدو در اوج آمادگي هستند و همين باعث نگراني ما بارسايي‌هاست. رونالدو هفته قبل 2 گل به لوانته زد و در بازي پرتغال - دانمارک هم زننده گل پيروزي‌بخش تيم‌ملي کشورش بود. رئالي‌ها در 5 بازي اخير خود 20 گل زده‌اند و بازي در سانتياگو برنابئو شانس برد آنها را افزايش مي‌دهد. اما اين بازي شرايط خاص خودش را دارد و مسائل روحي رواني تأثير زيادي در برد تيم‌ها مي‌گذارد. بارسلونا آنقدر بازيکن بزرگ و کاريزماتيک در ترکيبش دارد که بتواند از جهنم مادريد جان سالم به در ببرد. چيزي که مشخص است اينکه آنها ملاحظات ما را در داربي‌ها ندارند و همين باعث مي‌شود شاهد بازي‌ زيبايي در ال‌کلاسيکو باشيم. با همه نفرتي که از رئال دارم ولي فکر مي‌کنم آنها دو بر يک پيروز شوند. بردن رئال در برنابئو وقتي اين تيم آماده است کار بسيار دشواري است.

رئال با اختلاف دو گل پيروز مي‌شود 
مهرداد ميناوند، بازيکن اسبق پرسپوليس و تيم‌ملي 
اينکه چرا طرفدار رئال مادريد هستم خودش حکايت جالبي دارد و در واقع براي اين علاقه دليل محکمي دارم. بنده در دوران حضورم در اشتروم‌گراتس اتريش همان طوري که مقابل مطرح‌ترين تيم‌هاي اروپايي بازي کردم مقابل رئال‌مادريد هم به ميدان رفتم. بايد به اين نکته اذعان کنم که اين باشگاه فاصله زيادي با بقيه باشگاه‌هاي مطرح فوتبال دنيا دارد. 
وقتي وارد سانتياگو برنابئو مي‌شويد ناخودآگاه ابهت اين ورزشگاه شما را مات و مبهوت مي‌سازد و به حرفه‌اي‌گري اين باشگاه غبطه مي‌خوريد. من در اين بازي هم مثل ساير ديدارهاي ال‌کلاسيکو طرفدار رئال مادريد هستم و معتقدم در ديداري که جنگ بين ليونل مسي و کريستيانو رونالدو است حتما اين ستاره پرتغالي برنده خارج مي‌شود و مسي حداقل با اختلاف دو گل بازي شکست خواهد خورد. 
البته پپ‌گوارديولا در زمان خودش واقعا بارسلونا را متحول کرد و الگوي مربيگري بسياري از مربيان مطرح دنيا شد ولي با اين تفاصيل باز هم فاصله رئال مادريد با بارسا غيرقابل کتمان است و در جدال‌هاي رودررو معمولا بارسا مغلوب حرفه‌اي‌گري رئال‌مادريد و کهکشاني‌‌‌ها و ستاره‌هاي روز فوتبال خواهد شد.

قشنگ‌ترين ديدار چند سال اخير خواهد شد
محمد سيانکي، مجري و گزارشگر فوتبال 
اميدوارم که رئال برنده اين بازي باشد اما دفاع بارسلونا در اين فصل خيلي خوب کار کرده است. جرمي متئو مدافع وسط بارسا با اينکه عملکرد خوبي داشته ولي اشتباهات عجيبي هم داشته است. من احساس مي‌کنم با اشتباه متئو در اين ديدار پيروز مي‌شويم. پيروزي در اين بازي باتوجه به اينکه بارسا تا اينجاي فصل، گلي نخورده، مزه بيشتري دارد. بارسلونا در اين فصل‌ خوش‌شانس هم بوده. آنها جلوي ايبار شانس آوردند که دروازه‌شان باز نشد. من فکر مي‌کنم بازي پرگلي بشود و قشنگ‌ترين ديدار چند سال اخير لقب بگيرد. نکته مهم بازي اين است که اگر مسي در اين بازي 2 گل بزند بهترين گلزن تاريخ لاليگا لقب مي‌گيرد. رخ دادن اين اتفاق در مادريد قطعا خوشايند نخواهد بود. اما فکر مي‌کنم او هم در اين بازي گل بزند. مصدوميت گرت‌بيل، خبر خيلي بدي بود ولي از آنجايي که رونالدو در اوج قرار دارد جاي نگراني نيست.

منبع: نود