کد خبر: ۵۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۰

رونالدو در يک قدمي شکستن رکورد رائول

کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي باشگاه رئال مادريد اسپانيا، شب گذشته با گلي که در برابر ليورپول انگليس به ثمر رساند، شمار گل هاي خود را در ليگ قهرمانان اروپا به هفتاد رساند و به يک قدمي رکورد رائول رسيد.

 به گزارش «تيک»، در حال حاضر رونالدو دومين گلزن برتر تمام ادوار ليگ قهرمانان اروپا محسوب مي شود و در اين رقابت ليونل مسي رقيب ديرينه اش را نيز پشت سر خود مي بيند.
ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا سه شنبه شب در بازي برابر آژاکس آمستردام گلهاي زده خود را در ليگ قهرمانان اروپا به شصت و نه رساند.

در حال حاضر رائول گونزالس اسپانيايي با زدن هفتاد و يک گل در ليگ قهرمانان اروپا همچنان رکوردار گل زده در اين مسابقات است. کريستيانو رونالدو در اين مسابقات هفتاد و ليونل مسي شصت و نه گل به ثمر رسانده اند.

رود فان نيستلروي هلندي پنجاه و شش گل و تيه ري آنري فرانسوي پنجاه گل در اين مسابقات زده است. در رده ششم اين جدول آندري شفچنکو اوکرايني با چهل و هشت گل قرار دارد. فيليپو اينزاگي ايتاليايي با چهل و شش گل در رده هفتم، ديديه دروگبا ساحل عاجي از چلسي با چهل و سه گل در رده هشتم، الساندرو دل پيرو با چهل و دو گل در رده نهم و زلاتان ابراهيموويچ از پاري سن ژرمن با چهل و يک گلدر رده دهم قرار دارند. کريم بن زما از رئال مادريد نيز در اين مسابقات سي و هشت گل وارد دروازه حريفان کرده است.

منبع: نود