کد خبر: ۵۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۰

حسین رضازاده : ورزش‌های انفرادی مظلوم‌اند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: رشته‌های انفرادی مانند وزنه‌برداری و کشتی در کشور ما مظلوم واقع شده‌اند و باید توجه بیشتری به این رشته‌ها شده و باشگاه‌ها در آن تیم‌داری کنند.

 به گزارش «تيک»، حسین رضازاده شامگاه پنجشنبه در افتتاحیه لیگ وزنه‌برداری کشور با تشکر از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: از باشگاه و ذوب‌آهن تشکر می‌کنم به این دلیل که در روز اول مسابقات به بهترین شکر میزبانی را انجام داده‌اند. 
 
وی درباره مسابقات لیگ وزنه برداری بیان داشت: مسابقات لیگ وزنه برداری در پنج مرحله برگزار می‌شود که دومین مرحله از امروز آغاز شده و سه مرحله دیگر این مسابقات در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد که نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی معرفی می‌شوند و امیدوارم این نفرات بتوانند در آینده به تیم ملی کمک کنند. 
 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره روند کار تیم ملی در مسابقات جهانی تصریح کرد: مسابقات جهانی از 14 آبان ماه شروع می‌شود که از اهمیت زیادی برخوردار بوده به این دلیل که سهمیه المپیک ما در موفقیت در این مسابقات بوده و امیدوار هستم وزنه‌برداران تیم ملی پس از نه ماه تلاش مستمر بتوانند برای میهن اسلامی افتخار آفرین شوند و برای المپیک 2016 سهمیه کسب کنند. 
 
وی با انتقاد از باشگاه‌ها درباره مظلومیت ورزش های انفرادی گفت: متاسفانه ورزش های انفرادی ما مانند کشتی و وزنه‌برداری و ورزش‌های دیگر مظلوم واقع شده‌اند و با توجه به انتظارات بالا کمترین توجه نیز به این ورزش ها می‌شود و من از همین جا از باشگاه‌ها می خواهم که در اینگونه ورزش‌ها سرمایه‌گذاری کرده و ورزشکاران ملی را حمایت کنند. 
 
رضازاده افزود: اگر از این ورزش‌ها حمایت شوند، به طور قطع افراد بیشتری رو به این رشته‌ها می آورند و این امر سبب پیشرفت تیم ملی می‌شود و امیدوارم در سالهای آینده بیش از شش تیم در لیگ شرکت کنند. 
 

منبع: مهر