کد خبر: ۵۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۳۵

وقتی لیوان آب از دست پورناظری افتاد و شکست / درکنسرت همایون شجریان چه گذشت؟

اجرای کنسرت «چرا رفتی» از سوی همایون شجریان با استقبال علاقمندان او که پنجشنبه شب در تالار وزارت کشور حضور یافته بودند، مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، شجریان که چندی قبل هم در تهران روی صحنه رفته بود و قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» را در جمع مخاطبان اجرا کرده بود، پنجشنبه اول آبان ماه به همراه گروه نوازندگان در دو نوبت ساعت 18 و 21 در تالار وزارت کشور حضور یافت و اجرای خود را با قطعه «نه فرشته‌ام نه شیطان» آغاز کرد، شروعی پر شور و حال برای کنسرتی که این بار رضایت حاضران را به همراه داشت.

کنسرت با اجرای دیگر قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» ادامه پیدا کرد و در دو بخش تک‌نوازی تنبور و تک‌نوازی سنتور اجرا شد. سهراب پورناظری سازنده آهنگ آلبوم، خود تک‌نوازی تنبور را اجرا کرد و در ادامه بخش بعدی اجراهای همایون از سر گرفته شد.

برای اجرای دو قطعه پایانی، گروه کری روی صحنه حاضر شدند و با توجه به تنوع ملودی‌ها و نواها در قطعات مختلف این آلبوم، تعداد نوازندگان حاضر در صحنه با توجه به قطعه تغییر می‌یافت.

پایان‌بخش کنسرت قطعه «چرا رفتی» یکی از محبوب‌ترین اجراهای همایون در آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» بود و به سبک همیشگی بعد از پایان اجرای آخرین قطعه، حاضران ترانه درخواستی خود را با صدای بلند اعلام کردند. خواسته آنان برای اجرای مجدد «چرا رفتی» با اجرای قطعه «دل به دل» مواجه شد.

ابراز احساسات جمعی از هواداران همایون شجریان در میان اجرای قطعات، افتادن لیوان از دستان سهراب پورناظری و شکستن آن در نیمه اجرا از حواشی تازه‌ترین کنسرت شجریان بود. او جمعه دوم آبان ماه نیز در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

گروه نوازندگانی که شجریان را در این اجرا همراهی کردند، عبارتند از: سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه، حسین رضایی‌نیا نوازنده سازهای کوبه‌ای، مهیار طریحی نوازنده سنتور، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه‌ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، نگار نوراد نوازنده ویلنسل، آرین کشیشی نوازنده گیتار باس، سپند دادبه نوازنده عود و خورشید دادبه نوازنده تار. شرکت سامسونگ حامی مالی این کنسرت است.