کد خبر: ۵۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۱

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: اسیدپاشان اصفهان، محارب هستند/آخرین خبر از بازداشت چند مظنون

خانه ملت نوشت: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر ضرورت شناسایی عاملان اسیدپاشی دراستان اصفهان، گفت: عاملان اسیدپاشی نمونه فرد محارب در کشور هستند و حکم محارب نیز در قانون معین است.

منصور حقیقت‌پور درباره اسیدپاشی‌های اخیر در استان اصفهان، گفت: این حوادث مجموعه‌ای از رفتارهای غیراخلاقی و غیردینی است که بدون‌شک این اقدام برای ایجاد فضاسازی در کشور شکل گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت شناسایی عاملان اسیدپاشی دراستان اصفهان، گفت: به طور حتم با اراده‌ای که از سوی وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی وجود دارد عوامل شناسایی خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه عاملان اسیدپاشی نمونه فرد محارب در کشور هستند، تاکید کرد: محارب کسی است که در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کند که بدون‌شک حکم محارب نیز در قانون مشخص و معین است اما ابتدا باید این افراد با یک حرکت جهادی از سوی دستگاه‌های امنیتی کشور شناسایی و سپس نسبت به نحوه برخورد با متخلفان تصمیم‌گیری شود؛ بدیهی است که دستگاه‌های قضایی نسبت به این موضوع کوتاه نخواهند آمد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: تاکنون بعضی افراد به عنوان مظنون دستگیر شده‌اند و امید است هرچه سریع‌تر این پرونده نیز خاتمه یابد؛ بدون‌شک در صورت صلاح‌دید رئیس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز نسبت به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.