کد خبر: ۵۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

تصاویر : گزارش عکاس فرانسوی از «ایرانِ‌ شگفت‌انگیز»

 "بوریس لمون" عکاس مستقل فرانسوی سال گذشته در جریان سفر خود به خاور دور از ایران عبور کرد و مجموعه با ارزشی از زندگی و معماری شهری در کشورمان را عکاسی کرد.

 به گزارش «تيک»، بوریس لمون عکاس مستقل فرانسوی که سال گذشته برای سفر به هند عازم قاره کهن شده بود در مسیر خود از کشورهای مختلف از جمله ایران عبور کرد و بنا به نوشته خود قصد داشته در طول این سفر زندگی و فرهنگ مردمان جهان را از دریچه دوربین خود به تصویر بکشد.

او نوشته علاقه اش به ثبت شور و شوق زندگی در میان مردمان و کشف فرهنگ و تاریخ اقوام و مردمان سرزمین های دیگر باعث شده تا سفر خود را از فرانسه به صورت زمینی آغاز کند و در مسیر خود تا رسیدن به سرزمین عجایب هر آنچه می بیند را با دوربینش به ثبت برساند. در این میان آنچه در سایت شخصی عکاس بیشتر به چشم می آید عکس هایش از ایران است. او که در جریان این سفر دو ماهه به اصفهان، یزد، کرمان، بندرعباس، تهران و کردستان رفته از مردمان و بناهای تاریخی و شهری عکاسی کرده است.

عکس های او در عین آنکه ارزش مستند سازی دارد به لحاظ بصری نیز چشم نواز است. لمون مجموعه خود از ایران را با عنوان "ایران شگفت‌انگیز" نام گذاری کرده و نوشته آنچه از معماری و فرهنگ در ایران دیده باور نکردنی بوده است.





















*فرارو
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
41
62
همش از جاهایی عکس گرفته که مارو تحقیر کنه اگه راس میگه به چند نقطه از جاهای توسعه یافته کلان شهر ها سربنزنه ...........؟؟؟؟؟؟؟؟