کد خبر: ۶۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۳

این بازیکن حق بازی در تیم ملی را ندارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مهرداد پولادی حق بازی در تیم ملی را نخواهد داشت.

به گزارش «تيک»، غلامرضا بهروان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص حق پخش، دولت هر دستوری بدهد لازم‌الاجرا است و اگر آنها بگویند مسابقات پخش شود، این اتفاق می‌افتد.

وی افزود: حقوق فوتبال قرار است از طریق دولت محقق شود و کفاشیان به همین دلیل قرار بود در جلسه هیئت دولت حاضر شود اما به دلیل اینکه جلسه هیئت رئیسه در ساعت ۱۷ ادامه خواهد یافت، شاید به جلسه هیئت دولت نرود اگر چه من در جریان دقیق این موضوع نیستم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به صحبت‌های کفاشیان تاریخ دربی تغییر نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: حرف کفاشیان بالای سر ما اما تا حدودی در بحث فنی باشگاه استقلال درست می‌گوید و صحبت آنها این بوده که ما ۱۵ روز بازیکنانمان را در اختیار نداریم و آنها نمی‌توانند با ما تمرین کنند اما تیم رقیب تمامی بازیکنانش را دارد. در صورتی که تاریخ دربی بخواهد تغییر کند یک بازی جام حذفی برای دو تیم برگزار خواهد شد.

بهروان ادامه داد: ما به درخواست‌ها به باشگاه‌ها توجه می‌کنیم اما ضوابط و مقررات نیز باید به ما اجازه دهد.

وی در خصوص اینکه استقلالی‌ها از کجا می‌دانند چند بازیکن در تیم ملی دارند که اکنون تقاضای تغییر تاریخ دربی را داده‌اند، تصریح کرد: این موارد گمانه‌زنی‌ است اما هر باشگاهی سه بازیکن در تیم ملی داشته باشد می‌تواند به برگزاری بازی‌اش در تاریخ ۳۰ آبان اعتراض کند.

بهروان در ارتباط با اینکه باشگاه‌ها می‌توانند برخی از بازیکنان سرباز را به صورت قرضی در اختیار بگیرند یا خیر، عنوان کرد: بازیکن که می‌خواهد به این تیم برود باید در لیست آن باشگاه قرار داشته باشد و باشگاه باید جای خالی داشته باشد. جدا از آن جذب بازیکنان قرضی و البته سرباز پروسه‌ خاصی دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا مهرداد پولادی می‌تواند در تیم ملی بازی کند یا خیر، گفت: پولادی دیگر نمی‌تواند در تیم ملی بازی کند و ما براساس نامه‌هایی که دریافت کرده‌ایم از طریق فدراسیون به کی‌روش نیز این موضوع را اعلام کرده‌ایم.

وی از منتفی شدن برکناری آیت‌اللهی و نبی خبر داد و گفت: این موضوع با توجه به جلسه امروز منتفی شده است و دیگر در دستور کار ما نیست.

*تسنیم