کد خبر: ۶۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۲

کشف بیش از 200 کیلو مواد مخدر در فارس

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی فارس گفت: بیش از 200 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در فارس کشف شد.

به گزارش «تيک»، به نقل از ستاد مبارزه با موادمخدر، سرهنگ «محمدجعفر تولایی» افزود: ماموران مطلع شدند دو نفر قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند که بلافاصله کارهای اطلاعاتی و پلیسی در این رابطه آغاز و محل تردد قاچاقچیان در یکی از خیابان های شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و ضمن متوقف کردن یک دستگاه کامیون متعلق به قاچاقچیان، در بازرسی از آن مقدار 97 کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه ای در لاستیک زاپاس خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با اشاره به دستگیری هر دو نفر قاچاقچی تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

همچنین سرهنگ «بهزاد دهقانی» فرمانده انتظامی شهرستان سروستان گفت: ماموران پاسگاه بخش کوهنجان این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه پراید مظنون شدند که پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن مقدار 65 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون شده و آن را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو 67 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

سرهنگ «حسین دیندارلو» افزود: در یک عملیات دیگر نیز ماموران ایستگاه بازرسی قلاتویه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مظنون و ضمن توقیف در بازرسی از آن 16 کیلو و 850 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در باک خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند و در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

*ایرنا