کد خبر: ۶۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۷

کشف جسد مرد تنها پس از ۴‌ ماه

جسد مردی مسن که به‌تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد ۴‌ماه بعد از فوتش درحالی‌که متلاشی شده بود در خانه‌اش کشف شد.

 به گزارش «تيک»، اواسط مهرماه مردي نزد پليس رفت و براي پيدا كردن پدر 80ساله‌اش از مأموران كمك خواست. او گفت پدرش مدتي است ناپديد شده و به تماس‌هاي تلفني هيچ‌كس پاسخ نمي‌دهد و در خانه‌اش نيز بسته است. با ثبت‌نام اين مرد در فهرست افراد گمشده تحقيقات پليس براي يافتن وي آغاز شد. نام اين مرد در فهرست پذيرش هيچ بيمارستان يا كلانتري ثبت نشده بود و معلوم نبود چه بلايي بر سر وي آمده است.

پسر اين مرد به مأموران گفت: پدرم در طول اين سال‌ها علاوه بر مادر ما با 3زن ديگر نيز ازدواج كرده بود. به همين دليل رابطه ما زياد صميمي نبود و فقط گاهي به او سر مي‌زديم. او اين اواخر به تنهايي زندگي مي‌كرد اما يكباره ناپديد شد.

درحالي‌كه چند روز از ثبت اين گزارش مفقودي مي‌گذشت، روز گذشته جمشيدي بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي دستور بازرسي منزل مرد مفقود شده را صادر كرد. وقتي مأموران به خانه اين مرد رفتند با بوي تعفن شديدي مواجه شدند و در نهايت جسد مرد سالخورده را درحالي‌كه كاملا متلاشي شده بود در يكي از اتاق‌ها كشف كردند. زماني كه متخصصان پزشكي قانوني جسد را معاينه كردند گفتند مرد در تيرماه فوت شده و جسدش 4‌ماه در گوشه خانه‌اش افتاده بود.

*همشهری