کد خبر: ۶۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۶

آیت‌الله نوری‌همدانی : مقابله استکبار با داعش، فریب افکار عمومی است

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه دشمنان نقشه‌های عمیقی علیه ‌اسلام طراحی کرده‌اند، گفت: مقابله استکبار با داعش نیز در جهت فریب افکار عمومی است.

 به گزارش «تيک»، منطقه قم، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل به اهمیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های این سازمان اشاره و اظهار کرد: آنچه در شما انگیزه ایجاد کرده است ایمان و اعتقاد شماست که برای خدا و تقویت نظام ولایی و اسلامی گام برمی دارید.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) برای تجهیز مسلمان‌ها به فکر و اندیشه بیش از تجهیز نظامی اهمیت می داد، گفت: پیش از مواجه در صحنه عمل پی بردن به نقشه های دشمن بسیار مهم است تا نقشه های دشمن را در ابعاد مختلف شناسایی کنیم؛ در روایت داریم جنگ جز حیله چیزی نیست.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب همواره از اهداف دشمن پرده برداری می کند. اوباما گفت ما می خواهیم به سوی شما دست دوستی دراز کنیم اما ایشان فرمودند این دست چدنی است که دستکش مخملی دارد.

نوری‌همدانی نقشه‌های دشمن را عمیق خواند و گفت: برخی رسانه‌های دشمن گفته‌اند مبارزه با داعش سی سال طول خواهد کشید، یعنی می خواهند آنقدر با این کارها مسلمانان را سرگرم کنند که اسرائیل در حاشیه امن استراحت کند و آنها بتوانند اهداف شوم خود را پیاده کنند.

*ایسنا